Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Hessu
"Hölösuu"
Viestit: 2070
Liittynyt: To Touko 08, 2003 10:10
Paikkakunta: Häijää

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ei nyt varmaan hirveästi uutta informaatiota tule tässä, mutta tilasin aikoinaan ekassa kimpassa DW200 pumpun, tuli juuri kuluneeksi 2 vuotta siitäkin. Hyllyssä on ollut koko ajan, mahtaako sitä uskaltaa edes käyttöön ottaa kun niin huonoja ovat? :)
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja arto »

Varmaan samasta tilauksesta DW300 ollut kokoajan ajossa ja hyvin pumppaa, tietty tän hehkutuksen jälkeen heti hajoo.
Amiraali
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: La Loka 04, 2003 21:18
Paikkakunta: Kuopio

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja Amiraali »

Fakiiri kirjoitti:Paljonkos on nyt sitten menny porukoilla DW 200 ilman porsimista ?
Onko yhtään ehjää enää ajossa :?: 8)

Omasta lähti Gatesin letku sieltä ylään ranetuksesta irti, ja sillä vaan kyselen, että pumppu kyllä toimii, mutta kannattaako samalla vaihtaa pumppumerkkiä kun on tuo ämpäri jo valmiiksi pöydällä... :twisted:
Terveeks, 60tkm DW 200 ja viinalla . No Proplemos... :wink:
aapee73
"Ruisku"
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Huhti 27, 2010 09:17
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja aapee73 »

Täytyy tuoda omatkin positiiviset kokemukset näistä pumpuista. DW200 ollut tankissa pari vuotta (~30tkm, viinalla), sekä DW300 reilun vuoden tankissa (~15tkm, bensalla/viinalla) ja toistaiseksi kumpikin ongelmitta.
#5500
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1800
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja mikan »

Ensimmäisen kimppatilauksen DW200 kesti noin kaksi kuukautta, kunnes eräänä aamuna oli mykistynyt. Vaihdoin tilalle Aeroflow:n. Sitten kun kokeilin pöydällä DW:tä, niin sehän hurahti heti pyörimään. Olisko voinut olla vain joku roska?

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Fakiiri
"Hölösuu"
Viestit: 1856
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 07:31
Paikkakunta: Kemi

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja Fakiiri »

Amiraali kirjoitti:
Fakiiri kirjoitti:Paljonkos on nyt sitten menny porukoilla DW 200 ilman porsimista ?
Onko yhtään ehjää enää ajossa :?: 8)

Omasta lähti Gatesin letku sieltä ylään ranetuksesta irti, ja sillä vaan kyselen, että pumppu kyllä toimii, mutta kannattaako samalla vaihtaa pumppumerkkiä kun on tuo ämpäri jo valmiiksi pöydällä... :twisted:
Terveeks, 60tkm DW 200 ja viinalla . No Proplemos... :wink:
Huojentavaa tietoa, eli toivo elää :wink:

En ny sitten vaihtanu pumppua , ranettelin vain hieman paremmin
letkun kiinni...
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2499
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja Termos »

Jep, toissailtana leipoi DW200 kiinni. Kesti 22 päivää vaille vuoden, kilometrejä abaut 15 000. Ajettu pari tankillista 98 eetä => 5-6 tankillista etanolia => pari tankillista 98 eetä jne.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4578
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Pääsikö tankki tyhjenemään sammmumista ennen ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2499
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja Termos »

Noup, kävin tosiaan tankkaamassa just ennen pumppurikkoa, mutta eipä polttoaineen merkkivalokaan vielä hälyytellyt.

Tuossa koko stoori omasta ekasta DW - pumpusta, ainakin hetken vielä on toinen mokoma käytössä:

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=147697
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1800
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja mikan »

vesa67 kirjoitti:Pääsikö tankki tyhjenemään sammmumista ennen ?
Päinvastoin. Tankki oli piripintaan täynnä.

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

Tilaus 1, DW200
4 tkm

Tämä asennettiin vasta alkuvuodesta. Ollut pari vuotta hyllyssä.
Polttoaineena vaihdon jälkeen pelkkä RE85. Jätti parkipaikalle.
Jotain laadukkaampaa seuraavaksi...
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Hyvä kuulla, että joillain on kestänytkin.

Mitäs porsineiden tilalle on mennyt?
EX: 9³SS BioPower
Risto Vee
"Aero"
Viestit: 329
Liittynyt: Pe Marras 16, 2007 23:11
Paikkakunta: Porvoo

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja Risto Vee »

Itse laitoin Walbro 255 pumpun.

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
nix0n
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: To Elo 27, 2009 15:38
Paikkakunta: Kymi

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Walbro 255 on osoittanut hyväksi. Vaihdatin aikoinaan Aeroon juuri Walbron 255 ja uusi omistaja on kohta päästellyt viinalla +55tkm.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
jstrang
"Turbo"
Viestit: 264
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 09:53
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Porsineet DW pumput eri kimppatilauksista

Viesti Kirjoittaja jstrang »

nix0n kirjoitti:Walbro 255 on osoittanut hyväksi. Vaihdatin aikoinaan Aeroon juuri Walbron 255 ja uusi omistaja on kohta päästellyt viinalla +55tkm.
Hello, från Kokkola.

Nyt sammu Saappi. Tutkin asiaa ja totesin että bensapumppu on rikki. Ohmeja paksuista johtimista ääretön. Eikös se ole selvä homma? Jännite tulee kun vääntää virrat päälle.

9-5, 2002, ajettu n. 250TKm. RE85 viimeiset kaksi vuotta melkein 100%.

On ollut huono starttaan jo jonkin aikaa. Ja tänä aamuna ei meinannut tartata ollenkaan mutta kuitenkin lähti. Sammu sitten parin kilometrin päähän ajosta.

Kysymys on, voiko tuommoisen pumpun vaihtaa sinne tilalle, ilman että tarvii vaihtaa koko pömpeliä. Ilmeisesti. Onko tuo Walbro 255 ainoa ja oikea?
Kuka myy ja missä, mitä olette pulittaneet.

Hommalla olis vähän kiire...

Janne
Janne

9-3 Vector -08 AT Sport Combi 1.9Tid
Vastaa Viestiin