Tarvitseeko autossa olla aurinkolippoja?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Tarvitseeko autossa olla aurinkolippoja?

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Moneen muuhunkin kyssäriin vastaus:



http://www.edu.stadia.fi/~0101585/lait.html
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Hei toihan oli ihan hyvä...Vastas heti yhteen juttuun jota oon ihmetellyt jo jonkun aikaa...
Tosin ei nyt tiiä pitääkö ihan varmasti paikkansa... :roll:
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Joo, hiukka kyseenalasia noi jotku on...
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Jos nuo nyt pitää paikkaansa, niin hittolainen joutuu hieman kikkailemaan dynotulosten kanssa.. :?

Arvatkaas vaan, onko vakiona 130hp härvelin teho oikeasti ahtimen&coolerin lisäyksen jälkeen oikeasti se hieman reilu 150hv.. :oops:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

No kyllä siellä pari virheellistä ainakin oli nopeella vilkasulla:

Tuo katon madaltamisessa lasien osuus % (esim jos käytetään vanhat lasit) Ja moneenkohan autoon on uusi etulasi vaihdettu ilman %, ja moneenhan se vaihdetaan jo konttorin määräyksestä.

ja tuo madallus, tehtaan omilla madallus jousilla tässä varmaan yritettiin tarkoittaa kuitenkin jonkun TYV hyväksyttyjen jousien valmistajaa eikä auton valmistajaa.

tuo vertailumoottori tulkinta ei oikeen istu myöskään:vertailumoottorina pidetään mallisarjan tehokkainta. No ehkä periaatteessa tuollainen tulkintakin teoriassa toimia, mutta eipä tule mieleen tapausta jossa olis käytetty mallisarjan muita malleja käytetyn?

Mutta moni juttu on tulkinta asioita ja toisella konttorilla sama juttu tulkitaan varmasti eri tavalla. (Ikäviä yllätyksiä)

Esim. Mulla oli tuossa mun mantassa 6v tuo saabin K-jet eikä koskaan kyselty eikä merkkailtu papruihin mitään ja 3:lla eri konttorilla tuli sitä käytettyä (Keminmaa, Oulu, Porvoo)

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin