Nyt välähti! Oiskohan tuo sedan satkun kumilärpäke hienon värinen korinvärisenä?!
On kylläkin sen verran pehmeä ja joustava materiaali, että mitenkähän käy maalin kiinnipysymisen kanssa?
Auttaiskohan ns.muovitartuntamaali?
Kellään kokemusta ko. hommasta?
ainakin kaverin vanhassa 2satasessa n*ssanissa oli sellanen pehmee takaspoileri jossa oli maali päällä, eli jotenkin se onnistuu...viisaammat voi kertoo miten?
Kumi- ja muovipinnat kannattaa puhdistaa aineella jonka nimeä en muista . Joka tapauksessa se on tähän tarkotukseen ja pitäs saada maalaamoilta tai muilta maalia myyviltä.
Ei oo välttämättömyys mutta on hyviä kokemuksia siitä. Haihtuu suorastaan silmissä eikä jää pintaan rasvaa tms.
VHT:lla on kaikenlaisia erikoismaaleja, mutta mun kokemusten perusteella kannattaa laittaa 3M:n muovipohjustetta pohjalle (sellanen pieni spraypurkki) ja väriä päälle! kokeilemalla siitä selviää=)
Ja mikäli on lakka väri, niin lakan sekaan semmonen elastisointi aine. Niin sen jälkeen ei haittaa vaikka spoileria vääntelisi solmuun asti, niin ei maalaus lohkeile. Tai sitten jos ihan tavallinen yksikerros väri, niin laittaa tuota ainetta siihen värin sekaan.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Kumi- ja muovipinnat kannattaa puhdistaa aineella jonka nimeä en muista . Joka tapauksessa se on tähän tarkotukseen ja pitäs saada maalaamoilta tai muilta maalia myyviltä.
Ei oo välttämättömyys mutta on hyviä kokemuksia siitä. Haihtuu suorastaan silmissä eikä jää pintaan rasvaa tms.
Veikkaisin, että kyseessä on asetoni Sen pitäisi aika tehokkaasti poistaa kaikki rasva ja silikoni, jotta maali tarttuu paremmin.
Kaikkia muoveja ei sitten kuulu liotella liian kauaa asetonissa. Saatta mennä muovit kovin kovin löysiksi