9000 t -> T

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Red Dragon
"Hirsch"
Viestit: 993
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Mitäs noi värme plattoreiden funktio on?

Muistaakseni jossain pajan sivuilla oli joku maininta stage 1:stä eli utan värme plattor tai niiden kanssa.

Missähän malleissa on ko. härveli ja mitä se vaikuttaa?
Ja oli värme plattor tai ei, niin vaikuttaako se mun t->T päivitykseen jotenkin?


T:Sami R
9000 CDE 2.3t
900 I 16V
900 GL 81
Red Dragon
"Hirsch"
Viestit: 993
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

Mitäs kauhuskenaarioita on odotettavissa, kun nappaan trionicin pois ja laitan toisen tilalle?

Siis ajoestollinen boxi pois ja ajoestoton tilalle.

Kannattaako vaihto tehdä metroauton pihassa, jos ajonesto nappaa päälle?

T:Sami R. (boxin vaihdon amatööri :oops: )
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Reddragon kirjoitti:Mitäs kauhuskenaarioita on odotettavissa, kun nappaan trionicin pois ja laitan toisen tilalle?

Siis ajoestollinen boxi pois ja ajoestoton tilalle.

Kannattaako vaihto tehdä metroauton pihassa, jos ajonesto nappaa päälle?

T:Sami R. (boxin vaihdon amatööri :oops: )
kauhuskenaario: vauhdin hurma on miehen surma, varo myös nopeussakkoja. muita ongelmia ei ole. Lähinnä vaan positiivisia puolia :)

Ajonesto ei nappaa päälle siitä poistetusta boksista. :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin