Mitäs noi värme plattoreiden funktio on?
Muistaakseni jossain pajan sivuilla oli joku maininta stage 1:stä eli utan värme plattor tai niiden kanssa.
Missähän malleissa on ko. härveli ja mitä se vaikuttaa?
Ja oli värme plattor tai ei, niin vaikuttaako se mun t->T päivitykseen jotenkin?
T:Sami R
9000 CDE 2.3t
900 I 16V
900 GL 81
9000 t -> T
-
- "Hirsch"
- Viestit: 993
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
kauhuskenaario: vauhdin hurma on miehen surma, varo myös nopeussakkoja. muita ongelmia ei ole. Lähinnä vaan positiivisia puoliaReddragon kirjoitti:Mitäs kauhuskenaarioita on odotettavissa, kun nappaan trionicin pois ja laitan toisen tilalle?
Siis ajoestollinen boxi pois ja ajoestoton tilalle.
Kannattaako vaihto tehdä metroauton pihassa, jos ajonesto nappaa päälle?
T:Sami R. (boxin vaihdon amatööri)

Ajonesto ei nappaa päälle siitä poistetusta boksista.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11