Alustapäivitystä halvalla.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Alustapäivitystä halvalla.
Autohuolto T. Holmberg tarjoaa Konin sarjoja.
OG 9-5
Sportkit (sis 4 iskaria ja 4 jousta) farkkuun/sedaniin (ilmoita VIN, jotta saat oikeat tuotteet)
ASENNETTUNA hintaan 990e (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%).
Iskarithan ovat säädettävät ja takapään korkeutta pystyy muuttamaan 20mm (työkalusäätö).
Sarja madaltaa vakioalustaa noin 30mm ja sportalustaa noin 15mm.
Konithan pystyy huoltamaan, eli iskarit ovat käytännössä (lähes) ikuiset.
Jouset ovat H&R:n tekemiä ja sarjaan sovitettuja.
Alkuperäiset akselipainot täsmäävät (VIN mukaan) kunhan VIN on ilmoitettu tilatessa.
Koni FSD (sis 4 iskaria) hintaan 990e ASENNETTUNA (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%)
FSD iskarit eivät madalla alustaa (siihen tarvitaan sopivat jouset).
NG900/OG9-3 kysy hinta Tompalta
NG 9-3
Sportkit (sis 4 iskaria ja 4 jousta) farkkuun/sedaniin/cabbeen (ilmoita VIN, jotta saat oikeat tuotteet)
ASENNETTUNA hintaan 990e (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%).
Iskarithan ovat säädettävät ja huollettavat, jolloin ne ovat (lähes) ikuiset.
Sarja madaltaa vakioalustaa noin 40mm ja sportalustaa noin 20mm.
Jouset ovat H&R: tekemiä ja sarjaan sovitettuja.
Alkuperäiset akselipainot täsmäävät (VIN mukaan) kunhan VIN on ilmoitettu tilatessa.
Koni FSD (sis 4 iskaria) ASENNETTUNA hintaan 990e (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%).
FSD iskarit eivät madalla alustaa (siihen tarvitaan sopivat jouset).
Kaikki sarjat omaavat luonnollisesti tarvittavat todistukset muutoskatsastusta varten paperimuodossa (ei siis mitään nettilinkkiä tms.).
Takuu on 24 kuukautta asennus/ostopäivästä.
Yhteydenotot mieluiten e-maililla: thomas_holmberg@luukku.com
Tarjous on voimassa toistaiseksi, oikeudet hintamuutoksiin pidätetään.
OG 9-5
Sportkit (sis 4 iskaria ja 4 jousta) farkkuun/sedaniin (ilmoita VIN, jotta saat oikeat tuotteet)
ASENNETTUNA hintaan 990e (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%).
Iskarithan ovat säädettävät ja takapään korkeutta pystyy muuttamaan 20mm (työkalusäätö).
Sarja madaltaa vakioalustaa noin 30mm ja sportalustaa noin 15mm.
Konithan pystyy huoltamaan, eli iskarit ovat käytännössä (lähes) ikuiset.
Jouset ovat H&R:n tekemiä ja sarjaan sovitettuja.
Alkuperäiset akselipainot täsmäävät (VIN mukaan) kunhan VIN on ilmoitettu tilatessa.
Koni FSD (sis 4 iskaria) hintaan 990e ASENNETTUNA (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%)
FSD iskarit eivät madalla alustaa (siihen tarvitaan sopivat jouset).
NG900/OG9-3 kysy hinta Tompalta
NG 9-3
Sportkit (sis 4 iskaria ja 4 jousta) farkkuun/sedaniin/cabbeen (ilmoita VIN, jotta saat oikeat tuotteet)
ASENNETTUNA hintaan 990e (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%).
Iskarithan ovat säädettävät ja huollettavat, jolloin ne ovat (lähes) ikuiset.
Sarja madaltaa vakioalustaa noin 40mm ja sportalustaa noin 20mm.
Jouset ovat H&R: tekemiä ja sarjaan sovitettuja.
Alkuperäiset akselipainot täsmäävät (VIN mukaan) kunhan VIN on ilmoitettu tilatessa.
Koni FSD (sis 4 iskaria) ASENNETTUNA hintaan 990e (sis ALV 24%) ja pelkät kamat 840e (sis ALV 24%).
FSD iskarit eivät madalla alustaa (siihen tarvitaan sopivat jouset).
Kaikki sarjat omaavat luonnollisesti tarvittavat todistukset muutoskatsastusta varten paperimuodossa (ei siis mitään nettilinkkiä tms.).
Takuu on 24 kuukautta asennus/ostopäivästä.
Yhteydenotot mieluiten e-maililla: thomas_holmberg@luukku.com
Tarjous on voimassa toistaiseksi, oikeudet hintamuutoksiin pidätetään.
Re: Alustapäivitystä halvalla.
Mites tuo huolto käytännössä menee? Itellä on nuo aika heikossa hapessa, jos ei maltaita maksa niin voisi olla aika asiallinen tehdä noille...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1406
- Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: Alustapäivitystä halvalla.
Ottamalla yhteyttä yritykseen niin varmasti tämä kerrotaan.
Re: Alustapäivitystä halvalla.
http://www.motoral.fi/tuotteet/henkilo- ... oni-huolto
Kuten tarkkasilmäiset tuolta näkee niin ilmainen tarkistus on vain motoralin maahantuomille iskareille. Lisähaastetta on siinä että harvemmin pystyy auton jättämään ilman iskareita useammaksi päiväksi..
Kuten tarkkasilmäiset tuolta näkee niin ilmainen tarkistus on vain motoralin maahantuomille iskareille. Lisähaastetta on siinä että harvemmin pystyy auton jättämään ilman iskareita useammaksi päiväksi..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Alustapäivitystä halvalla.
Onko jollain kokemusta tuosta konien huollosta, lähinnä mitä lysti maksaa vs uusi iskarisarja? Itellä on takaiskareista "suojakuoret/putket" ruostununeet pyörän puolelta osittain olemattomiin. Muuten ihan tuntuu olevan vielä ok 100tkm ajettuna.Haza kirjoitti:http://www.motoral.fi/tuotteet/henkilo- ... oni-huolto
Kuten tarkkasilmäiset tuolta näkee niin ilmainen tarkistus on vain motoralin maahantuomille iskareille. Lisähaastetta on siinä että harvemmin pystyy auton jättämään ilman iskareita useammaksi päiväksi..
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Re: Alustapäivitystä halvalla.
Eikö noiden pitäny olla halvalla?
Mun mielestä vois kyllä ottaa sen sanan kokonaan pois topikista...
Mun mielestä vois kyllä ottaa sen sanan kokonaan pois topikista...
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Alustapäivitystä halvalla.
Mulla on yksi kokemus tuosta huoltotoiminnasta. Kyseessä takuukorjaus, joten hinnasta ei käryä. Ja korostetaan nyt vielä, että tämä ei varmasti ole koko totuus touhusta, mutta yksi kokemus nyt kuitenkin.NG900T kirjoitti: Onko jollain kokemusta tuosta konien huollosta, lähinnä mitä lysti maksaa vs uusi iskarisarja? Itellä on takaiskareista "suojakuoret/putket" ruostununeet pyörän puolelta osittain olemattomiin. Muuten ihan tuntuu olevan vielä ok 100tkm ajettuna.
N. puoli vuotta vanhojen Konin keltaisten kanssa käytiin ensileimalla, kuskin puolen takaiskari antoi vaimennustehoksi pyöreän nollan. Kyseessä jäykkä ns. ratapäivä alusta, joten toinenkaan puoli ei korkeaa lukemaa antanut, mutta jotain 20% luokkaa kuitenkin. Etupää balanssissa mitä prosentteihin tulee. Tämä tyhmä iskari käyttäytyikin sitten todella kummallisesti: Alkuun kun pyöriä alettiin ravistamaan, se toimi niinkuin pitääkin sekuntikaupalla. Testin jatkuessa pidempään, takakulma alkoi vajoamaan kun ulosjoustoa ei liiemmin tapahtunut ja auto imeytyi aivan kyykkyyn aina pohjaanlyöntikumia vasten. Siinä kohtaa se vaimennusteho tietenkin tippui sitten nollaan... Auto sai kuitenkin leiman, katsuri sanoi että uudeltahan nuo vaimentimet näyttävät, mutta jotain tosi herkkää on. Seuraavaksi varmistettiin nosturilla, että säädöt varmasti samat kummallakin puolella.
Ajamallahan tuollaista pitkään kestävää yhtäjatkoista vemputusta ei saa millään aikaan, joten täysin mahdotonta ajossa havaita...
Yhteys Motoraliin, suhtautuminen outo. Ei ole ollut vastaavaa tapausta koskaan, ja he eivät vastaa asiakkaan rikkomista iskareista. Mutta lähettäkää tänne niin tsekataan. Uutta iskaria ei saa tilalle, mutta korjataan jos valmistusvika.
Jonkin ajan kuluttua saimme tiedon, iskari korjattu takuuseen. Toinen iskari oli käytetty auki, metalliputki joka menee vaimentimen päälle oli samalla jouduttu katkaisemaan, ja siihen sai väkästellä itse parhaimmaksi katsomansa pölysuojan --> no big deal.
Lisäksi tärkeimpänä, oli paperilla iskaritesterin tulokset, jossa kumpikin iskari oli korjauksen jälkeen piirtänyt samanlaiset vaimennustehokäyrät. Tuli tunne, tämähän onnistui.
Toisen kerran kun mentiin leimalle, samainen iskari käyttäytyi tismalleen samalla tavalla kuin aiemminkin... Tällä kertaa toisella puolen autoa tosin. Mitään muutosta ei ollut tapahtunut. Leima on jo kolmannenkin kerran irronnut, mutta joka kerta on katsuri iskaria hämmästellyt.
Saabiton mies on onneton mies.
Re: Alustapäivitystä halvalla.
Muiden merkkisten perusteella ei kannata korjauttaa jos ruostevikaa.NG900T kirjoitti: Onko jollain kokemusta tuosta konien huollosta, lähinnä mitä lysti maksaa vs uusi iskarisarja? Itellä on takaiskareista "suojakuoret/putket" ruostununeet pyörän puolelta osittain olemattomiin. Muuten ihan tuntuu olevan vielä ok 100tkm ajettuna.
9-5 -04 2,3T Aut STW
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
Re: Alustapäivitystä halvalla.
Laita niihin vakio takaiskareiden muoviset suojakupit. Saattaa olla jopa bolt-on ratkaisu.NG900T kirjoitti: Onko jollain kokemusta tuosta konien huollosta, lähinnä mitä lysti maksaa vs uusi iskarisarja? Itellä on takaiskareista "suojakuoret/putket" ruostununeet pyörän puolelta osittain olemattomiin. Muuten ihan tuntuu olevan vielä ok 100tkm ajettuna.
Multa löytyy esim. jotkut vanhat takaiskarit, joissa ehjät suojat.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.