...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Re: uskon

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

ng900aero kirjoitti:Noin olen itsekin olettanut, itse peruskonehan on luja kuin mikä, varmaan alle 250hv viritystasolla kestää saman kuin vakionakin, siis järkevästi ajeltuna. Nuo korttelirallit ovat itsellä jo taaksejäänyttä elämää, lähinnä haen tuolla virityssarjalla parempaa alavääntöä. Saattaisi olla joku customsofta kätevin, siis toteutettuna niin että maksimivääntö olisi käytettävissä kaikilla vaihteilla, ajotyylistähän laatikon rikkoutuminen on kiinni. Itselläni on tähän mennessä ollut parikymmentä saabia eikä yhdestäkään ole laatikko paukahtanut, tosin lootaöljyt ovat vaihtuneet säännöllisesti.
Ei tuo alavääntö alle 2000-2500 rpm:n kasva juuri lainkaan stage 1:sellä. Siitä eteenpäin keskialueella ero kylläkin on merkittävä. Eli ei sillä mitään kiisseli vääntöjä saada alas.

Jos haluat vääntöä tuota alempaa on hankittava isompi downpipe stage 3 softalla, jolloin turbo alkaa heräämään hieman aikaisemmin. Mulla alkoi vakiona kone toimimaan vasta 2000 jälkeen edes jotenkin, stage 3:sella lähtee jo n. 1500 tuntumassa hieman yrittämään todellisen vedon alkaesssa 2500 kohdilla.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S32
"Ruisku"
Viestit: 124
Liittynyt: To Syys 02, 2004 10:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Totta

Viesti Kirjoittaja S32 »

ng900aero kirjoitti:Tutkailin kanssa noita BSR:n Steg1:n vääntökäyriä ja eipä se paljoa muutu, olikohan siinä jokin reilu 10Nm parannus välillä 2000-2500rpm :(
Ainakin 9-3 LPT:ssä pitäisi eron olla selvä. Heti 2000 rpm:ssä ero 60 nm.
Vastaa Viestiin