Ei tuo alavääntö alle 2000-2500 rpm:n kasva juuri lainkaan stage 1:sellä. Siitä eteenpäin keskialueella ero kylläkin on merkittävä. Eli ei sillä mitään kiisseli vääntöjä saada alas.ng900aero kirjoitti:Noin olen itsekin olettanut, itse peruskonehan on luja kuin mikä, varmaan alle 250hv viritystasolla kestää saman kuin vakionakin, siis järkevästi ajeltuna. Nuo korttelirallit ovat itsellä jo taaksejäänyttä elämää, lähinnä haen tuolla virityssarjalla parempaa alavääntöä. Saattaisi olla joku customsofta kätevin, siis toteutettuna niin että maksimivääntö olisi käytettävissä kaikilla vaihteilla, ajotyylistähän laatikon rikkoutuminen on kiinni. Itselläni on tähän mennessä ollut parikymmentä saabia eikä yhdestäkään ole laatikko paukahtanut, tosin lootaöljyt ovat vaihtuneet säännöllisesti.
Jos haluat vääntöä tuota alempaa on hankittava isompi downpipe stage 3 softalla, jolloin turbo alkaa heräämään hieman aikaisemmin. Mulla alkoi vakiona kone toimimaan vasta 2000 jälkeen edes jotenkin, stage 3:sella lähtee jo n. 1500 tuntumassa hieman yrittämään todellisen vedon alkaesssa 2500 kohdilla.