Joo itellä ollu kortti kuivumassa näilläkin tehoilla ja tosiaan sitä hyöty suhdetta mietin, kaikkihan tykkää et tehoja olis vaikka muille jakaa mutta, ensinäkin se näkyy kulutuksessa ja suomessa ei vaan oikeen tee liikenteessä mitään sellasilla yli 300hp autoilla.. (ja jos ja kun alatte hinkkaaman tätä niin puhun nyt alle 2000kg painavista autoista, en jaksa mitään tehopainosuhteita alkaa laskea, mut kaikille visii tuli pointti jo selväks heti ekasta tekstistä
) Olis edes taka- tai 4veto ni tehoa vois hyödyntää paremmin, tossa nyt tarvis jonku tasauspyörästön lukon ainaki jos lähetää reilusti yli 200 heppaa hakemaan..
Nii tietääkö kukaan miten sen kuvan saa liitettyä tähän? Jos vaikka sit saisin vastauksia tosta mun boksista..
Ja sitten kun saan tai en saa ja lisään tehoja niin mihin hevosvoimiin asti voi huoletta lisäillä tehot, ettei tarvitse vaihtaa esim. kytkintä? suuttimia, vai pitääkö ne ja tulpat jokatapuksessa vaihtaa? Sen alipaineventtiilin ja mahdollisen uuden softan asentamisen jälkeen täytyykö siis tehdä mitä muita muutoksia ja missä hevosvoima lukemissa mitäkin?
JA sitten vielä kun suomessa on tuo talvi ni ei tä vakiokaan lähe liikkeelle ilman älytöntä sutimista et se siitä 400 hepasta..