Elikkäs on tässä alkanu vähän tylsyttää toi saban perustummansinine.
Auton väriksi valitsin erikoisemman 3M:än Matte Blue Metallic värin. Katon, spoilerin, peilien ja maskin väriksi tulee 3M:än Matte Deep Black. Vanteet on grafiitin harmaat lopputulos ainakin mielessä on aika hienohko ja muista erottuva yksilö.
Teipit n. 700e työt 1100e (5 päivän työ)
Kuvia tulee teippauksen jälkeen!
Viimeksi muokannut Villesimila, Pe Loka 10, 2014 00:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käyttis: Volvo S60 Classic -09
Harraste: Saab 9000i -87
Lohjalla on Virkblad niminen rengasliike joka huoltaa ym. tuunaa autoja. Siellä oli toi n. 1900-2000e hinta töineen ja teippeineen. Mutta sain tänään tietää että kaveri joka on töissä sielä niin pystyy tehdä homman vapaa ajallaan. Hinnaksi tulee töineen ja teippeineen n. 900e
Käyttis: Volvo S60 Classic -09
Harraste: Saab 9000i -87
Villesimila kirjoitti:Lohjalla on Virkblad niminen rengasliike joka huoltaa ym. tuunaa autoja. Siellä oli toi n. 1900-2000e hinta töineen ja teippeineen. Mutta sain tänään tietää että kaveri joka on töissä sielä niin pystyy tehdä homman vapaa ajallaan. Hinnaksi tulee töineen ja teippeineen n. 900e
CDTA kirjoitti:Niimpä, kaveri sahaa oksaa jolla itse istuu. Nerokasta ettenkö sanoisi
Tai sitten tavoitteena on ajaa oma työnantaja nurin epäterveellä hintakisalla, jonka jälkeen voikin itse pistää puljun pystyyn ja alkaa tehdä ihan virallisesti samoja hommia. Nerokasta ettenkö sanoisi
Onko mitenketävyydeltään jos vertaa teippaus vs plasti dippi?
Tuli mielee jos teipit 700 ja työ tonnin kun tuossa jykylän puunauspajalla henkilöauton dippaus oli (muistaakseni) tonnin huitteilla....
Jännityskirjailija John Gardner valitsi Saab 900 Turbon agentti James Bondin kulkuneuvoksi kolmeen ensimmäiseen Bond-kirjaansa License Renewed (1981), For Special Services (1982) ja Tehtävä Suomessa, James Bond (1983)
Kaveri veti kesän alussa vitossarjalaisen bemarin Mastonin rubbercompilla, ikinä ei ole autoa maalannut ja onnistui oikein mainiosti. Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia maalipinnan kanssa, jos joku pieni vekki on päässyt tulemaan, niin sprayversiolla voi paikata eikä jää saumoista jälkiä. Aikaamyöten pinta kovettunut, kestää jopa hieman kulutusta eikä helpolla irtoa - pitää todella yrittää saada repsahtamaan. Kustannukset muistaakseni reilut 200€, laittoi ekana pohjalle valkean maalin, johon päälle mattapunaisen. Mastonin sivuilla muutama kuva autosta.
Sen verran olen ite vaikuttunut aineesta, että taitaa tulla omaan autoon sama käsittely keväällä
Saab 9³ SC 1.9TiDS A -08 | Saab 9⁵ 4D 2.0t -99
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
ValPe kirjoitti:Kaveri veti kesän alussa vitossarjalaisen bemarin Mastonin rubbercompilla, ikinä ei ole autoa maalannut ja onnistui oikein mainiosti. Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia maalipinnan kanssa, jos joku pieni vekki on päässyt tulemaan, niin sprayversiolla voi paikata eikä jää saumoista jälkiä. Aikaamyöten pinta kovettunut, kestää jopa hieman kulutusta eikä helpolla irtoa - pitää todella yrittää saada repsahtamaan. Kustannukset muistaakseni reilut 200€, laittoi ekana pohjalle valkean maalin, johon päälle mattapunaisen. Mastonin sivuilla muutama kuva autosta.
Sen verran olen ite vaikuttunut aineesta, että taitaa tulla omaan autoon sama käsittely keväällä
Itellä on kokeilussa talvirenkaiden aluvanteissa rubbercomp. Jos ajan myötä kovettuu niin voi olla ihan kestävää mutta muuten vähän epäilen. Keväällä näkee sitten mitä niistä on jäljellä ja kestääkö pesua yhtään.
(ENTINEN) 9-3 SE 2001 EcoBooze
Chevrolet Corvette 1985 5.7TPI
Vanteissa oleva puolikiiltävä rubbercomp tuntuu imevän lian hyvin itseensä. Olisi vissiin tarvinnut kiiltolakan pintaan eli toiset 14€ kiitos .
Joo nyt tiedän että ihan maalilla tästä lähtien vedellään.
Että ei kannata kovin vaaleaa sävyä laittaa jos koko auton vedätte.
(ENTINEN) 9-3 SE 2001 EcoBooze
Chevrolet Corvette 1985 5.7TPI