Pätkii ja röpeltää ???
Pätkii ja röpeltää ???
Mikähän 16 vaparissa mättää, kun tulee kaasu auki mutkaan ja hellittää kaasun ja senjälkeen kaasu pohjaan niin ensin vähän miettii ja röpeltää ennen kuin lähtee jälleen kiertään.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Minulla on samanlainen vika projekti satkussani, kun taas käyttö piili vastaa kaasuun saman tien. mitään näkyvää vikaa en ole löytänyt mutta epäilen, että vika on jollain tapaa pensa paineissa (paineensäädin tai suuttimet) mahdollisesti. kun uudella polttoainepumpulla on ajettu vasta 50tkm ei vika voi olla siinä.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
niin tai tuli mieleen jos se on siinä kaasun paluuvaimennus härpäkkeessä?? eli jos kaasu menee heti nollille niin ruisku katkaisee pensat noottorijarrutuksen ajaksi
vai katkeaako noissa syöttö kokonaan?
kun eihän noissa olekaan kaasuläpänasentotunnistinta vaan vain kaasuläpänasentokytkin eli tulee vain tieto koska kaasu on päällä/pois..
vai katkeaako noissa syöttö kokonaan?
kun eihän noissa olekaan kaasuläpänasentotunnistinta vaan vain kaasuläpänasentokytkin eli tulee vain tieto koska kaasu on päällä/pois..
LH 2.2:ssa tuo kaasuläpän vaimenin toimii oikein, jos koneen ollessa lämpimänä kierrosluvun palaaminen 3000 r/min:sta tyhjäkäynnille kestää 4 +-1 sekuntia.kontki-2 kirjoitti:Menee suoraan nollille, joten eikö toimi?
CO-säätö, sytytysennakko, ja tyhjäkäynti pitää olla kohdallaan ennen tämän dashpotin (kaasuläpän vaimennin) säätöä.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Taitaa olla ihan yleinen vika, että toi kaasuläpän vaimenninsysteemi on rikki. Koetin sellaista saadakin, mutta ei niitä missään myydä. Mitä tulee tohon alunperin kysyttyyn vikaan, niin onhan se alipaineletku ehjä, joka menee imusarjasta bensapainesäätimeen? On niitä painesäätimiäkin vikaantunut. Eräässäkin klubilaiselle sattuneessa tapauksessa 9000:n painesäädin oli päättänyt tehdä vähän "tungingia", ja nosti omatoimisesti paineita.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Sekö se on bensanpaineen säädin josta lähtee paluu takaisin tankille?
Mietin jo tuossa jos muuttaisi ruiskun kaasari versioksi, onkohan virranjakajalla mitään yhteyttä ruiskun ohjaukseen.
Korkeimmilla kierroksilla "laitteen" saa kulkemaan, mut sitten alkaa kierrosten rajoitin pätkimään, se se ilmeisesti on?
Joten sekin täytyis saada pois pelistä.
Mietin jo tuossa jos muuttaisi ruiskun kaasari versioksi, onkohan virranjakajalla mitään yhteyttä ruiskun ohjaukseen.
Korkeimmilla kierroksilla "laitteen" saa kulkemaan, mut sitten alkaa kierrosten rajoitin pätkimään, se se ilmeisesti on?
Joten sekin täytyis saada pois pelistä.