Huippuahdot seilaa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Selvittelin noita juttuja Fredrikiltä. Hän sanoi, että normaali stage 1:llä pitäisi "piikkien" käydä 1.35 bar ja stabiilin paineen asettua 1.25-1.20 bar arvoihin. Yläpäässä 5500rpm. asti pitäisi olla vielä 0.9 bar. 8O

Tuo minun 1.5 bar piikki ei hänen mielestään käy minkään muun, kun (tietysti) vaihteiston ja kytkimen päälle. :?

Näitä overboost vaikeuksia tulee kai usein, kun vaihdetaan jäykempi acu. Eli jos haluan tuon megaboostin pois, niin Freetun pitäis tehdä uus sopiva ohjelma tolle jäykälle aculle.

Vähän jäi kyllä auki, että eiköhän myös stage 3 riuhtaise 1.5 bar tauluun ainakin tuossa 3000-4000 rpm? Mites on stage 3 omistajat??
Joten en siinä mielessä näe eroa vaihteiston ja kytkimen rasituksessa stage 3:lla, kun minulla nyt tuon megaboostin kanssa :?:
Atte Sirén
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 00:44
Paikkakunta: Kerava

Re: NG900 T25:n paineentuotto

Viesti Kirjoittaja Atte Sirén »

.
Viimeksi muokannut Atte Sirén, Su Joulu 20, 2015 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Atte Sirén, Kerava-city
9-5 Aero Combi -01, 9-5 2.3t -98, 9000 CSE 2.3t -93
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

deportivo kirjoitti:Vähän jäi kyllä auki, että eiköhän myös stage 3 riuhtaise 1.5 bar tauluun ainakin tuossa 3000-4000 rpm? Mites on stage 3 omistajat??
Joten en siinä mielessä näe eroa vaihteiston ja kytkimen rasituksessa stage 3:lla, kun minulla nyt tuon megaboostin kanssa :?:
Ahdistavalla vakio coolerilla mulla oli ahdot sekunnin pari 1,55bar paineissa Splitfiren mittarin mukaan. AMW:n coolerin kanssa paineet on tippuneet johonkin 1,4-1,45 kieppeille.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Vastaa Viestiin