Sattui tässä eteen tieto, että Peugeotin 508 OEM-mankassa on valmius USB-liitännälle mutta sitä ei ole otettu käyttöön toisin kuin esimerkiksi Citroenissa. Rupesin sitten guuglailemaan aiheesta ja vastaan tuli tämmöinen artikkeli.
Letukan Cobaltissa on hyvin tutun näköinen mankka USB-liitännällä. Mahtaakohan Saabin konsernimankassa olla valmiutta tuolle liitännälle?
USB-liitäntä Kenraalin konsernimankkaan?
USB-liitäntä Kenraalin konsernimankkaan?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: USB-liitäntä Kenraalin konsernimankkaan?
Tuota samaa pähkinöivät jossain jenkkifoorumilla ja ainakin firmistä saisi puukotella todella rankasti, että saisi pelaamaan. En jaksanut alkaa silloin tuota tutkimaan sen kummemmin. Sen verran kuitenkin jaksoin penkoa, että aux-liittimen rinnalle voisi asentaa bt-moduulin, johon saisi jopa rattinapeilla biisivaihdon.. :)
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: USB-liitäntä Kenraalin konsernimankkaan?
Parrotin HF-sarjan kanssa ainakin saa USB- ja Bluetooth -audiot toimimaan, lisäpalikoilla rattinapitkin. Tosin AUX-piuhan siisti asennus vaatii radion aukaisun ja kolvin....Ja maksaa enemmän kuin 100usd.
Konsernimankassa muuten on AUX in takanakin, mutta se toimii vain jenkkimarkkinoilla, ilmeisesti satelliittiradion kanssa.
Konsernimankassa muuten on AUX in takanakin, mutta se toimii vain jenkkimarkkinoilla, ilmeisesti satelliittiradion kanssa.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2