9000 & maptun steg 2

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Opa
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Ke Helmi 02, 2005 19:12
Paikkakunta: Lahti

9000 & maptun steg 2

Viesti Kirjoittaja Opa »

Minua kiinnostaisi tuollainen satsi -96 2.0t tonnariin. Ajettu kyseisellä pirssillä on 245 000km.

Olen melko noviisi näissä asioissa, joten muutama asia arkarruttaisi.
Pärjääkö tuon setin kanssa vakio turbolla?
Entä mites alusta? varmaan olisis syytä tehdä sillekkin jotain, vai tuleeko autosta tuon virityksen jälkeen ihan mahdoton ajaa?
Entä muuten paikkojen kestävyys?

Yritin hakua mutta yksiselkoista vastausta ei ainakaan tuohon turbo-kysymykseen löytynyt.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: 9000 & maptun steg 2

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Opa kirjoitti:Minua kiinnostaisi tuollainen satsi -96 2.0t tonnariin. Ajettu kyseisellä pirssillä on 245 000km.

Olen melko noviisi näissä asioissa, joten muutama asia arkarruttaisi.
Pärjääkö tuon setin kanssa vakio turbolla?
Entä mites alusta? varmaan olisis syytä tehdä sillekkin jotain, vai tuleeko autosta tuon virityksen jälkeen ihan mahdoton ajaa?
Entä muuten paikkojen kestävyys?

Yritin hakua mutta yksiselkoista vastausta ei ainakaan tuohon turbo-kysymykseen löytynyt.
Ei tartte ahdinta alkaa käpälöimään. Alusta on joka tapauksessa hyvä noilla kilometreillä uusia. Eikä tuu mahdoton ajaa 8) .
Saabisti-76
"Hirsch"
Viestit: 774
Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Itselläni vähän vastaavat suunnitelmat, mut aattelin tyytyä stage 1:een. Autona CS -95 2.0t. Madallussatsi myös ja kenties 17" kesäkiekot ja nykyiset 16" talveksi alle. Mut tähän projektiin saattaa vierähtää tovi, ennen kuin saa haalittua hillot kasaan. Taitaa mennä kuitenkin tuo poppiosasto nyt aivan ensin osittaiseen "päivitykseen".

Minkälainen ajettava tonnarista tulee esim. 215/45 17" kiekoilla ja -40 millisellä madalluksella?
Vastaa Viestiin