9000 & maptun steg 2

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Opa
"Tuplakaasari"

9000 & maptun steg 2

Viesti Kirjoittaja Opa »

Minua kiinnostaisi tuollainen satsi -96 2.0t tonnariin. Ajettu kyseisellä pirssillä on 245 000km.

Olen melko noviisi näissä asioissa, joten muutama asia arkarruttaisi.
Pärjääkö tuon setin kanssa vakio turbolla?
Entä mites alusta? varmaan olisis syytä tehdä sillekkin jotain, vai tuleeko autosta tuon virityksen jälkeen ihan mahdoton ajaa?
Entä muuten paikkojen kestävyys?

Yritin hakua mutta yksiselkoista vastausta ei ainakaan tuohon turbo-kysymykseen löytynyt.
JouniCSE
"Hölösuu"

Re: 9000 & maptun steg 2

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Opa kirjoitti:Minua kiinnostaisi tuollainen satsi -96 2.0t tonnariin. Ajettu kyseisellä pirssillä on 245 000km.

Olen melko noviisi näissä asioissa, joten muutama asia arkarruttaisi.
Pärjääkö tuon setin kanssa vakio turbolla?
Entä mites alusta? varmaan olisis syytä tehdä sillekkin jotain, vai tuleeko autosta tuon virityksen jälkeen ihan mahdoton ajaa?
Entä muuten paikkojen kestävyys?

Yritin hakua mutta yksiselkoista vastausta ei ainakaan tuohon turbo-kysymykseen löytynyt.
Ei tartte ahdinta alkaa käpälöimään. Alusta on joka tapauksessa hyvä noilla kilometreillä uusia. Eikä tuu mahdoton ajaa 8) .
Saabisti-76
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Itselläni vähän vastaavat suunnitelmat, mut aattelin tyytyä stage 1:een. Autona CS -95 2.0t. Madallussatsi myös ja kenties 17" kesäkiekot ja nykyiset 16" talveksi alle. Mut tähän projektiin saattaa vierähtää tovi, ennen kuin saa haalittua hillot kasaan. Taitaa mennä kuitenkin tuo poppiosasto nyt aivan ensin osittaiseen "päivitykseen".

Minkälainen ajettava tonnarista tulee esim. 215/45 17" kiekoilla ja -40 millisellä madalluksella?
Vastaa Viestiin