Tonnarin bensan paineen säätimistä
Aluperäinenki painesäädin on on helppo modifioida säädettäväksi.
Omassa 88 tonnarissa oli liian paksut seokset vaikka kuinka sääti ilmamassamittarista.(joka katsastuksessa sama huoli)
Syy selvisi paineensäätimen oli joku virittänyt viilapenkissä.
Korjaus oli sorvissa jousipuoli auki ja uusi kansi jossa säätöpultti jouseen.
Kustannus kahvit työkaverille ja paineen pystyi säätämään 1-4bar välillä.
Ja hyvin toimi n.50tkm.
Omassa 88 tonnarissa oli liian paksut seokset vaikka kuinka sääti ilmamassamittarista.(joka katsastuksessa sama huoli)
Syy selvisi paineensäätimen oli joku virittänyt viilapenkissä.
Korjaus oli sorvissa jousipuoli auki ja uusi kansi jossa säätöpultti jouseen.
Kustannus kahvit työkaverille ja paineen pystyi säätämään 1-4bar välillä.
Ja hyvin toimi n.50tkm.
Tarkoittanet että painetta riittää? Tuottoa K-jetissä ei ole kummoisesti jos ei sitten ole jostain "isommasta" pelistä otettu kuin saabasta. Oletko mittant tuottoa esim.3bar paineessa suoraan pumpulta99T16 kirjoitti:en nyt yhtäkkiä muista lh:n pumpun tuottoja, mutta mulla k-jetin pumppu ja pitäis riittää tuotot.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Jep, mulla Amworks on toiminut hyvin ja helppo asentaa. Ei vie tilaa, on siistin näköinen eikä extra letkuja tarvita. Ja pitää paineen asetetussa.mcfeast kirjoitti:Aika paljon kuulunut kyllä huonoa juttua noista halvoista tuningsäätimistä, heijaavat paineita +-1bar lämpötilan mukaan yms. Mielestäni parhaalta vaikuttaisi amworksin myymä säätökansi jos halvalla haluaa päästä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135