 
 http://s752.photobucket.com/user/TCL313 ... 1.jpg.html
http://s752.photobucket.com/user/TCL313 ... 0.jpg.html
linkki koko threadiin:
http://www.saablink.net/forum/performan ... /60348.htm
 
 
Kai sen IMM voi siirtää, ja bypassia ei toki ole ihan pakko laittaa jos tuottaa liikaa ongelmia letkun sijoitus. Tosiaan vaikuttaa ihan pätevältä ratkaisulta, vaikka ei varmasti optimaalinen. Halpa ainakinRyydman90 kirjoitti:Ahtimen vaihto isompaan ois suunnitteilla kesällä, mietin josko koittais wa-linen wr380 ja tollanenha ois helppo toteuttaa. Mitäköhä vaan mahtaa tykätä tuo t7 tollaisesta, joutuisi vähän miettiä imm sijoitusta ja myös tietenki bypass venttiliä..


 Juu, ainuthan noissa olisi tuo öljylinjat ja ei taida tuo bypassin irtiotto olla kovin hyvä asia noissa t7 koneissa?
 Juu, ainuthan noissa olisi tuo öljylinjat ja ei taida tuo bypassin irtiotto olla kovin hyvä asia noissa t7 koneissa? .
. itsekin saabisti ja varmasti kävi hox ettei ollut perus T25..
 itsekin saabisti ja varmasti kävi hox ettei ollut perus T25.. "Vanha ahdin meni rikki ja ostin korvaavan"
  "Vanha ahdin meni rikki ja ostin korvaavan"   Pitää melkein toinen satsi hommata ja kattoo vähä mittoja, ulkosen hukkiksen kun laittee vielä "näkyvästi" sivulle ja siihen screamerpipe
 Pitää melkein toinen satsi hommata ja kattoo vähä mittoja, ulkosen hukkiksen kun laittee vielä "näkyvästi" sivulle ja siihen screamerpipe  
 
 Näyttää kyllä enemmän NG900:lta kuin femmalta.Ryydman90 kirjoitti:Ei ole tonnari vaan vm. 97 oleva 9-5..
 
  
