Madallusjousia 99 ja 900

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
mikko.vuorio
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: To Touko 08, 2003 12:03
Viesti:

Madallusjousia 99 ja 900

Viesti Kirjoittaja mikko.vuorio »

Madallusjousia 99 ja 900 mistä niitä saa uutena? Biltemastakin löytyy vain vakiojousia. :twisted:
Viimeksi muokannut mikko.vuorio, Su Touko 18, 2003 16:54. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
VGBad
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:20
Paikkakunta: Koria

Tuplakaasarit

Viesti Kirjoittaja VGBad »

Meiltä löytyy tuplakaasarit imusarjalla ja muilla heebeleillä!

e-mail: Matti.Viljakainen@upm-kymmene.com

TARJOA!
#1599 Vesa Viljakainen
jakob85
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 17:40
Paikkakunta: Köyliö

Motonetist..

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Ostin just motonetist 35mm madaltavat..
Seat Cordoba TDI -03
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Minkä merkkiset jouset sait ???

Oliko Killenit, lesjoforsit vai mitkä ???
jakob85
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 17:40
Paikkakunta: Köyliö

lesjoforsit..

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Punaiset Lesjoforsithan ne ovat..
Seat Cordoba TDI -03
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: lesjoforsit..

Viesti Kirjoittaja dimebak »

jakob85 kirjoitti:Punaiset Lesjoforsithan ne ovat..
Samanlaiset ja samasta paikasta. Siis, Lesjöt ja Biltemasta.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
jajamies

Re: lesjoforsit..

Viesti Kirjoittaja jajamies »

dimebak kirjoitti:
jakob85 kirjoitti:Punaiset Lesjoforsithan ne ovat..
Samanlaiset ja samasta paikasta. Siis, Lesjöt ja Biltemasta.
Eiku motonetista. Hinta 131 euroa
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: lesjoforsit..

Viesti Kirjoittaja dimebak »

jajamies kirjoitti:
dimebak kirjoitti:
jakob85 kirjoitti:Punaiset Lesjoforsithan ne ovat..
Samanlaiset ja samasta paikasta. Siis, Lesjöt ja Biltemasta.
Eiku motonetista. Hinta 131 euroa
Aivan :oops: . Motonetista siis. Bilhelvetistä en oo mitään ostanu autoon, tosin en oo sieltä mitään muutakaan koskaan tilannu... :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Mullakin oli Lesjoforsit, mutta niissä oli joku V:llä alkava merkki myös... hitto kun ei tullut säilytettyä laatikkoo, nin näkis...
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Olisko ollu ELIT mulla ainaki oli, Lesjön valmistamat kuitenki

Jotku on saanu sielta jotain ROC merkkisiä mutta on nekin kuulemma aivan toimivat.
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Joo, noi ELIT-merkkiset ne oli.

Mutta olihan ne silti aika LESOT :wink:

tossa on jousista specsejä:

http://www.pajjakid.com/ubipa/springs.htm
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Niin, mitäs tommoset Lesjoforsit maksaa yhteensä 4kpl, 131? vai ?
Tarviikos mitään muuta, jotain puslia tai vst. ? mulla on 900i -90 ajattelin että jos vaihtais tossa keväämällä siihen vähän jousitusta, onkos noi Lesjoforsit toiminu hyvin ? mitään moittitavaa ?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Jouset toimii helekutin hyvin :!: ollut kohta yli vuoden alla.

Katsastuksessakaan ei mitään ongelmaa, onko muuten jollain ollut ? Multa ei edes kyselty mitään jousista ???

Maavarakaan ei jää liian matalaksi, itse tosin olisin halunnut ulkonäöllisesti vieläkin matalampaa, ainakin keulasta :twisted:

Iskareilla oikeastaan määräät millaisen autosta haluat, pompottavan vai miellyttävän ja sopivan jämäkän...

Mulla turbon iskarit, muuten hyvät mutta kovissa nopeuksissa vähän liian löysät... eihän me kumminkaan koskaam ajeta lujaa, eihän :?

Motonet hinta: http://www.motonet.fi/

900 Madallussarja (35mm/Turbo=20mm). . . . . . . . . . . . 67-6212 129.00 ???
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Minkälaiset pyöränkulmien säädöt on edessä jos noilla motonetin jousilla madaltaa satkua?

Ootteko tehneet säädöt omiinne? Vai vaan "jouset alle ja menoks"-periaatteella"?

Haulla löysin itse tämmöistä:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=9250

Miksi 1992 muuttuu camber vakioalustassa negatiiviseksi (-0,25 ±0.5) ? Onko tällä jotain merkitystä jos madaltaa autoa?
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

jouset alle ja menoksi...

ei ole ollut mitään seksuaalista merkitystä :wink:

ainut vika, että niillä jää auto liian korkeaksi..
Vastaa Viestiin