OG9-3 / NG900 ajovalojen modaus?!
OG9-3 / NG900 ajovalojen modaus?!
Onkos kukaan muokkaillu kolkin ajovaloja muuten kuin kalvottamalla umpiot? Itseä kiinnostaisi tummentaa Cabben valot jotenkin, mutta kalvot joutuu repiin katsastusta varten kuitenkin pois. Taida virkavaltakaan noista pitää??
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: OG9-3 / NG900 ajovalojen modaus?!
Kovin on vaikea H4-umpiota tummetaa, se on koko umpio pelkkää heijastinta niin eipä oikein ole pintaa mitä tummentaa.
Xenon-projektorit, kirkas linssi ja pohjat tummaksi. Toki laillinen ei ole näinkään.
Xenon-projektorit, kirkas linssi ja pohjat tummaksi. Toki laillinen ei ole näinkään.
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: OG9-3 / NG900 ajovalojen modaus?!
Kaipa katsastusvalot olisi se klassikkoratkaisu (kun umpiot vaihtaa helposti) , vaikkakin en valojen tummentamiseen ketään yllyttäisi. Kirkastamisesta olisi liikenneturvallisuuden kannalta enemmän hyötyä, kuin haittaa oikein suunnattuna.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: OG9-3 / NG900 ajovalojen modaus?!
Olette varmaan oikeassa. Nythän saa halvalla uusia ajovalon laseja, joten jos ostaisi sellaiset ja kalvottaisi, vaihtaisi sitten aina leimalle.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00