Antilag (paukku)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
VEKE89
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2016 01:16

Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja VEKE89 »

Elikkäs ihan mielenkiinnosta kyselen et minkälainen homma asentaa antilag (paukku) tiedän että turbo saattaa hajota mut sanontakihan on että kaikkea pitää kokeilla
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja Keme »

Eihän se mikään kummonen homma ole, jos moottorinohjauksesta löytyy moinen ominaisuus. Pistää vaan raksin oikeeseen ruutuun, arvot kohdalleen ja alkaa rytkyttelee.
jeeeeeee!
VEKE89
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2016 01:16

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja VEKE89 »

Onkohan lappi alueella ketään kuka osaisi tehdä itsellä ei kokemus riitä
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Eikös T7:ssa ole ainakin mahdollisuus softata paukut..ei tietoa löytyykö T5:sta..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Avatar
Audiojack
"Viggen"
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Joulu 07, 2015 19:45
Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti:

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja Audiojack »

Tällasella on ainakin saatu toimimaan. http://www.npcompleteperformance.com/wotbox

Käytössä: https://www.youtube.com/watch?v=TR5jYQdvBKY

Niin ja katalysaattorin kanssa ei välttämättä kannata laittaa tai tulee kalliiksi seuraava katsastus :)
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

https://www.youtube.com/watch?v=iPoiBTyA7tE
Ilmeisesti T5:ssa on optio tuolle launch controllille..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Ekitheman
"Aero"
Viestit: 443
Liittynyt: To Touko 08, 2008 14:27
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja Ekitheman »

Vähän epäillä sopii, toki kertokaa ihmeessä jos on. Mut ei liene euroopan temppu säätää tyhjäkäyntiä noille kierroksille ja kuvata video, eihän tuo auto edes lähde tuossa mihinkään. Ja yhtä helppoa laittaa rajoitin 4000 rpm, mut ei silläkään liikkeelle lähdön jälkeen paljoa etua saa... (tietty läppäri vieressä ja uus arvo syötettynä painaa kytkimen noston jälkeen "save" niin mikspä ei, mut aika säätämistä ja ykkösellä jäädään varmaan vielä 4k rpm..:D )
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Vähän epäillä sopii, toki kertokaa ihmeessä jos on. Mut ei liene euroopan temppu säätää tyhjäkäyntiä noille kierroksille ja kuvata video, eihän tuo auto edes lähde tuossa mihinkään. Ja yhtä helppoa laittaa rajoitin 4000 rpm, mut ei silläkään liikkeelle lähdön jälkeen paljoa etua saa... (tietty läppäri vieressä ja uus arvo syötettynä painaa kytkimen noston jälkeen "save" niin mikspä ei, mut aika säätämistä ja ykkösellä jäädään varmaan vielä 4k rpm..:D )
En nyt ole varma ymmärsinkö pointtia, mutta kyllä tuossa T5 suitessa ihan oikeasti launch control on.
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
Ekitheman
"Aero"
Viestit: 443
Liittynyt: To Touko 08, 2008 14:27
Paikkakunta: Ylämylly

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja Ekitheman »

Pointtini oli etten usko sitä olevan, ja että kikkailemalla voi tuommoisia videoita kuvata. Mut toki kuten alkuun laitoin, kertokaa jos on. Eli minkä valikon takaa tuo sit löytyy?
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

http://www.saabcentral.com/forums/archi ... 94919.html
Tuolla oli painittu samojen asioiden kanssa joskus..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Pointtini oli etten usko sitä olevan, ja että kikkailemalla voi tuommoisia videoita kuvata. Mut toki kuten alkuun laitoin, kertokaa jos on. Eli minkä valikon takaa tuo sit löytyy?
Muistelen että se olisi ollut siinä erillisessä Dashboard sovelluksessa. En vaan löydä enää koko ohjelmaa niin voi olla vanhoja juttuja jotka haudattu tjs.
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
0009
"Viggen"
Viestit: 584
Liittynyt: Pe Syys 24, 2010 20:25

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja 0009 »

j0ne kirjoitti:
Pointtini oli etten usko sitä olevan, ja että kikkailemalla voi tuommoisia videoita kuvata. Mut toki kuten alkuun laitoin, kertokaa jos on. Eli minkä valikon takaa tuo sit löytyy?
Muistelen että se olisi ollut siinä erillisessä Dashboard sovelluksessa. En vaan löydä enää koko ohjelmaa niin voi olla vanhoja juttuja jotka haudattu tjs.
On se siinä edelleenkin, mutta se ei ole tuo paukku/anti lag
(Toimii tietokone kytkettynä.)
Launch Control
What is it, how does it work and do I need it?
A proper launch is key to success in any level racing. Eliminating wheel spin and wheel hop, maximizing traction, weight transfer and power off the line, and in forced induction car, to build boost before launch are all critical components in the launch of any vehicle. The ability to do all of these consistently and in a controlled fashion with as little impact to the vehicle as practical is key to success in any level of racing. Sophisticated traction control systems can aid in the traction and wheel spin areas, but work by limiting your power. This can seem counterintuitive when you “want to go fast.” In addition, true traction control systems sophisticated enough for racing applications are available only in a handful of exotic cars with a price tag much out of the traditional “tuners” budget.

Note that launch control is not to be confused with Anti-lag, which is another method to aid in launch and off throttle boost. Anti-lag creates an explosion inside the turbo to maintain boost, even when the driver is off throttle or at a stop. Anti-lag is commonly used on rally cars and other turbo-charged race cars. It is VERY hard on the turbo and should not be run by anyone with a budget less than that of a race team as it will lead to premature failure of your turbocharger.
Kuva
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2532
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: Antilag (paukku)

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Ei tässä kukaan kai semmoista ole väittänyt. Keskustelu oli karannut jo launch controlliin:
Vähän epäillä sopii, toki kertokaa ihmeessä jos on. Mut ei liene euroopan temppu säätää tyhjäkäyntiä noille kierroksille ja kuvata video, eihän tuo auto edes lähde tuossa mihinkään. Ja yhtä helppoa laittaa rajoitin 4000 rpm, mut ei silläkään liikkeelle lähdön jälkeen paljoa etua saa... (tietty läppäri vieressä ja uus arvo syötettynä painaa kytkimen noston jälkeen "save" niin mikspä ei, mut aika säätämistä ja ykkösellä jäädään varmaan vielä 4k rpm..:D )
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
Vastaa Viestiin