9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Turhuudet siivotaan pois ketjusta ja pärinät muokataan pois joten jatkaa saa asiallisella linjalla. Keskitytään asiaan eikä kirjoittajiin ja heidän oletettuihin tietotaitoihin. Tappelun jatkajille ja trollaajille tarjolla varoituksia ja banaania.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Huvittavaa uhoamista. Vääntöä saa pilleriahtimesta juuri niin paljon kuin viitsii ottaa, ei se pienuus sitä rajoita, mutta 1050mg/C ilmamassaa tavanomaisilla E85 stage1 ennakoilla vastaa hyvin pitkälti sitä 360Nm. Montako softaa olet tehnyt ja montako olet dynottanut?VR6 kirjoitti:***Sensuroitu*** tossa yllä olevassa kirjoittamassasi vääntöarvoissakin on virhe.Stage 1 sorry vaan antaa GT17 föönillä ja RE85:sta käytettäessä vääntöä 380Nm.jcarlson kirjoitti:GT17 pysyy juuri ja juuri noilla 220hv nipussa, 300hv siitä ei saa edes unissaan. 1050mg/C on hyvin tavallinen stage1 ilmamassa 2-litraiselle ja sillä irtoaa n. 340Nm bensalla ja 360Nm E85:lla.
T7 männät hajoaa nakutuksesta ja lämmöstä, vääntöä ja tehoa ne sinänsä kestää ihan kohtuullisesti kunhan palaminen on normaalia.
Kun sulla on vielä kaiken lisäksi jonkin luokan pakkomielle jauhaa T7 mäntien rikkoontumisen syytä niin tuodaan nyt se sitten sullekin tietoon.
Ylivoimaisesti yleisin syy noiden mäntien entisesksi menolle on liian laihat seokset.Stage 1:ssä on turvaohjelma joka estää nakutuksen ja seoksen se pitää riittävän rikkaalla jäähdyttääkseen mäntiä sekä ettei männät saa kipeätä liian laihasta seoksesta.
***Sensuroitu****
Mitähän se laihalle meno mahtaisi palotilassa aiheuttaa, lämpöä kenties? E85:n nakutuskestävyys ei pelasta mäntää sulamiselta eikä ecun nakutustunnistuskaan, preignition tuttu termi?
Niin muuten kun tunnut omasta mielestäsi tietävän polttomoottoritekniikasta enemmän niin löytyykö millainen alan koulutus ja työkokemus referenssiksi?
Uudelle foorumille kun tulee asioita kyselemään niin jonkinlainen nöyryys ei olisi aluksi pahitteeksi, nyt olet tehnyt itsestäsi täysin pellen hermostumalla ja vaahtoamalla epämääräisten tekstiesi tarkentamisesta. Ei 15T:llä se 296hv enää mikään ihmesuoritus olekkaan eikä moottorin sillä nipussa pysyminen.
Viimeksi muokannut tturku, To Elo 18, 2016 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu kaikki turha mussutus ja toisten kirjoittajien arvostelu
Syy: Poistettu kaikki turha mussutus ja toisten kirjoittajien arvostelu
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Hahhaha ai hitto. Kylläpäs oli hyvää luettavaa.
Baras T7 saa tunteet kiehumaan
Kyllähä nuo ruotsissa nordicin hemmot ottaa 430 heppaa ulos 19T:llä ja osa kuulemma t7 männillä. (noin minuutin naurun purskahdus)
Niil on kans noit ilosii penkkei.
No mut joo aewa sama. Luulen kuitenkin, että vesa67 kuitenkin tietää mistä puhuu.
Mä oon vaan mitään tietämätön sivustakatsoja joka ei kans osaa virittää.
Baras T7 saa tunteet kiehumaan
Kyllähä nuo ruotsissa nordicin hemmot ottaa 430 heppaa ulos 19T:llä ja osa kuulemma t7 männillä. (noin minuutin naurun purskahdus)
Niil on kans noit ilosii penkkei.
No mut joo aewa sama. Luulen kuitenkin, että vesa67 kuitenkin tietää mistä puhuu.
Mä oon vaan mitään tietämätön sivustakatsoja joka ei kans osaa virittää.
-00 9-5 Aero Stw (talviKA)
-99 OG 9-3 3D WannabeViggen (kesäKA)
-86 9000 CC " Stage1+ (HA)
-04 9-5 Aero Aut.
-02 9-3 Cab Aut.
-99 OG 9-3 3D WannabeViggen (kesäKA)
-86 9000 CC " Stage1+ (HA)
-04 9-5 Aero Aut.
-02 9-3 Cab Aut.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Itseasias.Salt kirjoitti: Kyllähä nuo ruotsissa nordicin hemmot ottaa 430 heppaa ulos 19T:llä ja osa kuulemma t7 männillä. (noin minuutin naurun purskahdus)
480heppaa
Ja 15T:llä.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Joo tais siellä sellainenkin olla.nugge kirjoitti:Itseasias.Salt kirjoitti: Kyllähä nuo ruotsissa nordicin hemmot ottaa 430 heppaa ulos 19T:llä ja osa kuulemma t7 männillä. (noin minuutin naurun purskahdus)
480heppaa
Ja 15T:llä.
On ne kovii jätkii siel.
Carlsson, vesa, nappe,hessu. Siin softaajat joiden työnjälkeen luotan.
-00 9-5 Aero Stw (talviKA)
-99 OG 9-3 3D WannabeViggen (kesäKA)
-86 9000 CC " Stage1+ (HA)
-04 9-5 Aero Aut.
-02 9-3 Cab Aut.
-99 OG 9-3 3D WannabeViggen (kesäKA)
-86 9000 CC " Stage1+ (HA)
-04 9-5 Aero Aut.
-02 9-3 Cab Aut.
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Kaiken pärinän jälkeen minua jäi askarruttamaan nyt jo poistettu kommentti jossa mainittiin foorumikäyttäjä 'jcarlsson':n käyttävän viripajan nimeä; tarkoitettiinko sillä mersupaja Carlssonia vai Saabbeihin softia tekevää Tmi J Carlsonia?
Oli kummin vaan mutta naurattaa silti
Oli kummin vaan mutta naurattaa silti
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Aiheen aloittaja pääsi viikon lomalle koska ei omatoimisesti halunut korjata viestejään asialliseksi. Aika näyttää palaako kommentoimaan ja keskustelemaan aiheesta vielä.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
^en voi sanoa olevani kovin yllättynyt, sen verran "iloinen" takki auki -keskustelutyyli kyseisellä hemmolla oli tässä aiheessa...
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Eipä sähkömiehen natsoilla kannata kauheasti moottoritekniikasta vielä huudella vaikka iskareita työkseen ruuvailisikin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Eli täysin höpöukko moottoreista kertomaan yhtään mitään.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Minä voin pistää paremmaksi. Olen sähködiplomi-insinööri. Olen jopa lastuttanut useamman Saabin, joten olen todellinen moottoritekniikan asiantuntija.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Joku trolli oltava, tuolla luonteenlaadulla ja kärsimättömyydellä ei ralliautoja rakennella.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: 9-3SE 2.0T -01 Biosoftasta
Niin no sehän on sanomattakin selvää että minä autosähköinsinöörinä jo vuosia suurten autonvalmistajien palkkalistoilla olleena erimaalaisten muiden alan asiantuntijoiden laille me kaikki alalla työskentelevät insinöörit olemme "höpöukkoja" kuitenkin meidän höpöukkojen ansiosta nyky WRC-ralliautot ovat yli 2sek.nopeampia autoja kilometrillä kuin olivat 1980-luvulla käytösä olleet ns. B-Ryhmän superautot joissa oli tehoja pätkien aikana käytössä jopa 600 hv (nykyautoissa käytetään noin 390-440hv) .Joo, höpöukkojahan me olemme kertomaan moottoreista yhtään mitään,ilman meitä höpöukkoja ja meidän tekemiä ohjelmistoja ja tietotaitoa ja ne autot ei edes käynnistyisi.Tobbana kirjoitti:Eli täysin höpöukko moottoreista kertomaan yhtään mitään.
Mitähän mahdat sinä tehdä töiksesi..