Eikö kukaan tiedä???

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Eikö kukaan tiedä???

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Eikö kukaan osaa neuvoa miten vapari 16v kierrosten rajoitin poistetaan?
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.

Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.

Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
Saabiton saabisti
#1470
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Ruiskuchipillä.
Aki Peltola #1132
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

No niinkuin edellä jo neuvottiinkin, niin rajoitin on ohjelmallinen. Eli lastua vaihtamalla tai itse ohjelmoimalla...

Volvomiehet näköjään on tommosta harrastanu
http://www.mcbrooms.com/volvo/fast700.htm
http://forums.turbobricks.com/archive/i ... -8936.html

En kyllä ymmärrä, miksi pitää koneen hajoamisen riskillä hakea muutamaa hevosta lisää? Tässähän oli vielä kysymys vaparista.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

vuorpe kirjoitti:Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.

Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.

Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
No kun pätkii jo 5500 kierroksessa ja radalla ajaessa tarttis kaikki peliin ja jos hajoaa niin korjataan.
T Muukkoselta vois kysästä jos vain sais jotain yhteystietoja.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

kontki-2 kirjoitti:
vuorpe kirjoitti:Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.

Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.

Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
No kun pätkii jo 5500 kierroksessa ja radalla ajaessa tarttis kaikki peliin ja jos hajoaa niin korjataan.
T Muukkoselta vois kysästä jos vain sais jotain yhteystietoja.
Hommaa säädettävät nokkapyörät, hiotuta vakionokasta hieman rajummat... ja sitte meet dynoon.... ylärekisteriin tohua varmasti jos säätäjä osaa laittaa säätöihin...
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

saabracing kirjoitti:
kontki-2 kirjoitti:
vuorpe kirjoitti:Miksi se pois pitäisi saada?
Itselläni on samallainen ja johon on tehojakin yritetty kaivella niin ei ikinä ole ollut tarvis päästä yli 6000 kierroksen...
Saabhan on vääntö kone, ei kierros kone.

Mutta ainakin turboihin ilmeisesti on viri chippien kanssa tuo hoidettu.

Voisit vaikka T. Muukkoselta kysästä, siellä tehdään cipsejä vapareihinkin.
No kun pätkii jo 5500 kierroksessa ja radalla ajaessa tarttis kaikki peliin ja jos hajoaa niin korjataan.
T Muukkoselta vois kysästä jos vain sais jotain yhteystietoja.
Hommaa säädettävät nokkapyörät, hiotuta vakionokasta hieman rajummat... ja sitte meet dynoon.... ylärekisteriin tohua varmasti jos säätäjä osaa laittaa säätöihin...
Homman juju on ,että harrastus on pidettävä halpana, joten nuo ei tule kysymykseen.
Kyseinen laite on myytävä 500,- jos joku on halukas ostamaan.
Vastaa Viestiin