Itsellänikin kyseinen sarja 01 Aeron alla. Aikalailla ongelmitta sen sai paikalleen jumpattua, jopa ilman asennuskaljoja tms. Ensimmäisellä konttorilla muutoskatsastuksen kanssa tuli juurikin ongelmia tuon TÜV-lapun kanssa, kun siinä oli pelkät Opelin tiedot; maahantuojalla kun ei ollut olemassa sarjasta Saabin omia TÜV-lappuja. Laitoin sähköpostia maahantuojalle ja sain pelkästään maahantuojan todistuksen alustasarjan sopivuudesta Saabiin. Kävin sitten toisella konttorilla kyselemässä asiaa, ja he ottivat kopiot TÜV-lapusta (Opel), sekä maahantuojan todistuksesta, jotka toimittivat heidän muutoskatsastajalleen (ei ollut enää töissä kyseisenä päivänä).
Seuraavana päivänä kyseinen muutoskatsastaja soitti minulle heti aamusta ja sanoi ettei näe ongelmaa miksei laput kelpaisi tähän autoon. Samalla uteli että onko pyöränkulmat säädetty, ja varattiin aika samalle päivälle. Autosta sai ihan hyvän korkuisen ainakin omaa ajamista varten, tosin jos keulasta laskee säädöt alimmilleen niin kannattaa etupönttöä hieman litistää ruuvipenkissä/paukuttaa vasaralla lyttyyn. Ainakin omassani tuolla mossemiehen 3" röörillä Simonsin pieni etupönttö kuori akselinostimesta maalit veke.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)