Matti
Filmejä - Saab 9000CS 2.3T 500+hp/600Nm
Olispa mielenkiintoista tietää, miten tuollaiseen rakettiin lasketaan verot...
Ja onko mitään vaikeuksia rekisteröinnissä? Ei sillä, että rahaa olis Aeron oston jälkeen, mutta kunhan asiaa pohdin.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Melkoiset menopelit teillä steg7...en edes tiennyt tommosia olevan. Yleensä näkee vaan jotain steg 1 tai 2 autoja.
Taitaa olla maksimi toi steg7?
Oma pappasedani tuntuu melko alitehoiselta Saabilta tommosen jälkeen. Noh kaupunkiajossa tälläkin pärjää.
Hieno laitos
Taitaa olla maksimi toi steg7?
Oma pappasedani tuntuu melko alitehoiselta Saabilta tommosen jälkeen. Noh kaupunkiajossa tälläkin pärjää.
Hieno laitos
Viimeksi muokannut teesalama, Pe Maalis 11, 2005 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Helppohan tuolle verot on laskea, vakio -98 2,3T. Jos meinaa rekisteröidä Suomessa, niin parempi pysyä ihan hissukseen ja toivoa parasta etteivät pidä ylitehokkaana 225 heppaisena.G-mies kirjoitti:Olispa mielenkiintoista tietää, miten tuollaiseen rakettiin lasketaan verot...Ja onko mitään vaikeuksia rekisteröinnissä? Ei sillä, että rahaa olis Aeron oston jälkeen, mutta kunhan asiaa pohdin.
Matti
Joo noita Ruottine poikien vehkeitä kun kattelee niin tulee taas lahti mieleen. Muilla on paremmat mömmöt eikä jää kiinni ja me suomipojat vaan puuhastellaan. "Älkää ny itteenne teloko!"ng900aero kirjoitti:Heh, on tämänkin palstan viritykset aika leluja tuohon verrattuna, pikkupoikien puuhasteluaTaidan pitää omani vakiona, joko tuollainen tai ei mitään
-
Marko 1880
- "Kaasari"
- Viestit: 22
- Liittynyt: To Maalis 10, 2005 14:33
- Paikkakunta: Ruotsi
- Viesti:
Seuraava "kulkupeli" on takavetonen vanha BMW E30 1986 - mihin on laitettu halpa Saabin B234 kone ja Trionic 5.V-M kirjoitti:Asiallisesti rakennettu kampe! Mikäs on seuraava kulkupeli? Jokos on työn alla?
V-M
Turbo tulee olemaan Volvon TD04HL-19T #7 , ja polttoaine E85 - (etanol 85% ja 15% pensa).
Halpa leikkikalu - bugdgetti on noin 4600 EUR koko autolle valmis.
Auton paino tulee olemaan noin 1000kg - elikkä Maptun stage 7 jää luultavasti jälkeen
http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=3
Mvh Marko
-
Marko 1880
- "Kaasari"
- Viestit: 22
- Liittynyt: To Maalis 10, 2005 14:33
- Paikkakunta: Ruotsi
- Viesti:
Eikö niitä saa rakenta siis?se93tbo kirjoitti:Hei mehän ollaan suomessa, eikä täällä saa mitään rakentaa katukäyttöön
Joten jos sais niin olisi kynnys tehdä noita nopeita pienempi.
SIISTI JA NOPEE
Eikö ne EU:n jutut pitäis olla suomessa kans?
Tässä on vähän infoa jos jaksaa Ruotsiksi lukea..ehkä joku vois suomeksi kääntä
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... besiktning
/Marko
-
Marko 1880
- "Kaasari"
- Viestit: 22
- Liittynyt: To Maalis 10, 2005 14:33
- Paikkakunta: Ruotsi
- Viesti:
Saab ei mene läpi , mutta päivässä sen moottorin vaihataa toiseense93tbo kirjoitti:Eipä taida suomessa menna tuollainen 500hp katsastuksesta läpi virallisesti, jos original on esimerkiksi 225hp
Meinasin Bemaria - sen pitäis alkuperäisellä Saab B234 koneella ja Trionic 5 ruiskulla mennä katsastuksesta läpi...
Katsastuksen jälkeen vähän virittää sitten - aikamoiset vauhit saa siihen tosi halvalla.
600 kiloa vähempi painoa kuin Saab 9000CS:ssä
/Marko