Ohjelmointi
Ohjelmointi
Löytyykö Mikkelin lähettyviltä ohjelman tekiää.
Autona opel kadett c missä 9000 moottori ohjainlaitteineen.
Ahtimena holset 35 super 3 tuuman putkella.
Isompi bensapumppu ja 855 suuttimet (ei vielä paikallaan) vaatii ilmeisesti ohjelma muutoksen.
Nopeustieto pitäsi boksiin laittaa.
Tehoja hakusessa 300-400hp
Autona opel kadett c missä 9000 moottori ohjainlaitteineen.
Ahtimena holset 35 super 3 tuuman putkella.
Isompi bensapumppu ja 855 suuttimet (ei vielä paikallaan) vaatii ilmeisesti ohjelma muutoksen.
Nopeustieto pitäsi boksiin laittaa.
Tehoja hakusessa 300-400hp
Re: Ohjelmointi
Ei näköjään kyliltä löydy asiaan perehtyineitä.
Nyt on itse tullut säädeltyä mutta aikas hakusessa vielä.
Paljos tälläsellä setillä pitäs suunnilleen lähtee tehoja/vääntöö?
Penkissä mitattuna nyt 310hp/335nm jotenkin tuntuu että vääntöä rajoittais joku
Ecuna t5, johon tehty t7 ahtosäätömodi
Nyt on itse tullut säädeltyä mutta aikas hakusessa vielä.
Paljos tälläsellä setillä pitäs suunnilleen lähtee tehoja/vääntöö?
Penkissä mitattuna nyt 310hp/335nm jotenkin tuntuu että vääntöä rajoittais joku
Ecuna t5, johon tehty t7 ahtosäätömodi
Re: Ohjelmointi
Laita kadetti trailerille ja tuo se Hämeeseen. Useampikin tuontapainen projekti on tullut säädeltyä W-dynolla Hattulassa.
Kyllähän hx35 sen 400hp tuottaa joten selvästi jotain pielessä
Kyllähän hx35 sen 400hp tuottaa joten selvästi jotain pielessä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Ohjelmointi
Mielenkiintoisen kuuloinen projekti! Onko tää joku kisa/kiihdytysvehje vai ihan vain hauskanpitoon? Kuvat olis kivoja!
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ohjelmointi
Pitää ensi keväänä tulla. Meinasin talven aikana tehdä uuden moottorin (2.3) . Tämä nykyinen oli vaan tämmöinen testi projekti.
Laitoin juuri 3 bar mapin tilaukseen jos se rajoittaa jotain . Enko tossa t5 ecus joku arvo joka vääntöö rajoittaa. Ahtoja on 1.3 bar.
Re: Ohjelmointi
Onko tää siis muutoskatsastettu kadulle
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ohjelmointi
Hx35:sta lähtee 1.3 bar paineella takuulla enemmän...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Ohjelmointi
Iso peukku tälle proggikselle! Nyt kuvia
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ohjelmointi
Selvännäkijä kun en ole niin ei se tiedosto välttämättä asiaa muuta. Perusasiat varmistukseen ensin ja sitten softalla vaihe kerrallaan setti jiiriin.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Ohjelmointi
Näinhän se on.
Vaihtelen viel tulpat ja sen 3 bar mapin. Kaiken muun pitäs olla jiiris.
Nopeustieto puuttuu mut sitä en tiedä vaikuttako se
Re: Ohjelmointi
Nyt ois ensimmäinen moottori räjäytetty. Ei näköjään 400t ajettu vakio motti kestäny 1.8bar paineita
Hallissa odottais 2 3 moottori remonttia.
Nyt tarvittais vähän vinkkejä rakentaako 2.0 lohkoon vai 2.3 lohkoon sekä kumpaa kantta kannattaisi käyttää. Venttiili jouset ainankin laitan jäykemmäksi.
Männät tulee wossnerin.
Hallissa odottais 2 3 moottori remonttia.
Nyt tarvittais vähän vinkkejä rakentaako 2.0 lohkoon vai 2.3 lohkoon sekä kumpaa kantta kannattaisi käyttää. Venttiili jouset ainankin laitan jäykemmäksi.
Männät tulee wossnerin.
Re: Ohjelmointi
Ikä tekee tehtävänsä vähintään kansipahville.
Kyllä sitä pohdintaa on kirjattu jo valmiiksi viewtopic.php?f=16&t=145026
Kyllä sitä pohdintaa on kirjattu jo valmiiksi viewtopic.php?f=16&t=145026
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit