Tavoite äänet olisi semmoiset, että olisivat vähän kumeammat tuossa tyhjäkäynnillä(ei mitkää erikoiset kumminkaan), mutta sitten kun antaa kenkää, niin alkaisi kuulumaan


Autohan on 9-5 2.3t
Kiitos vastauksista etukäteen

Olettaen, että kysyjän 2,3t:ssä on vakio garrett, niin hyöty koko hommasta on muutenkin enemmän äänissä kuin tehossa. Mulla Aerossa mitsun turbon kanssa 3" DP sai ahtimen heräämään huomattavasti herkemmin.tonnaritomppa kirjoitti: ↑Ti Helmi 09, 2021 18:24Catbackin hyöty jää äänelliseksi jos jätät downpipen vakioksi.
Minkähän noista sivuilla olevista laitoin?mikan kirjoitti: ↑To Helmi 11, 2021 08:45Kiinalaisen putkiston kanssa päästöt oli aina aivan rajalla ja sai lämmittää todella reippaasti mittaukseen. Kyllästyin asiaan ja vaihdoin tilalle Magnaflow:n 3" katin. Sen jälkeen päästöt oli melkein nollassa.![]()
https://www.uspartsperformance.fi/virit ... _koko=3732
Itellä on 100CEL katalysaattori ollut 6 vuotta eikä päästöjen kanssa ole minkäänlaisia ongelmia. Ei edes lähellä raja-arvoja ole. Itteä kyllä vähän jännitti, kun tuli isot suuttimet(957cc) että meneekö pienillä aukioloilla läpi päästöistä, mutta turhaa oli sekin.