Ajovalojen myllytys

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jmo
"Aero"
Viestit: 500
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Re: Ajovalojen myllytys

Viesti Kirjoittaja jmo »

Kiertomäntä kirjoitti:
Ke Maalis 16, 2022 13:35

Uv-suojallinen vaha on ollut yksi vaihtoehto, sitä pitäisi vetää pintaan käytännössä jokaisen pesun jälkeen. Tämä ei ole ongelma omalla kohdalla, toimiva aina vain pitäisi tietää. Glacon tuulilasivahaa on suositeltu aiemmin.

Lakkauksesta en ole itse järin innostunut, joten sitä en ajatellut tehdä niinkauan kuin vaihtoehtoja on.
Itse olen laittanut tätä pari kertaa ja näin reilu vuosi hionnan ja kiillottelun jälkeen ovat vielä ainakin kirkkaana pysyneet
https://www.korrek.fi/tuote/korrek-boat-protection-wax/
Avatar
Mikko_H
"Hirsch"
Viestit: 988
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Ajovalojen myllytys

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

Swataia kirjoitti:
Su Touko 10, 2020 15:57
Joo EN SUOSITTELE tuota CAR-REP 2K kamaa kellekkään! Lakkasin tosiaan hionnan jälkeen ne uusiksi sillä ja vaikka oli viikonlopun pannuhuoneessa ~30C kuivumassa niin valkoisia läikkiä tuli heti ensimmäisen kostean ilman jälkeen. Ilmeisesti tuo lakka jää jotenkin kuivumatta pinnan alta tai siinä on jotain huokoisuutta liikaa. Nyt valot on himmeät taas ja myllyttämällä pysyy hyvänä pari kuukautta. Sitten joutuu myllyttämään uusiksi. Vinkkejä otetaan vastaan. Jos vielä kerran hion nuo niin pitää olla kyllä tiedossa 100% varma lakka millä tekee. Auto-Jerrystä ei kukaan tarjonnu lakkauspalvelua kaakon kulmalla... :lol:
Valoista ei oikeastaan mulla ihmeitä. Hommasin hartsihöyrystimen, eikä sen käytössä ollut mitään dramatiikkaa. Katsotaan vuoden päästä miten pysynyt.
Mutta ko. lakasta samanlaiset kokemukset, kun paikkailin kolkin pyöränkaaria. Itse maalikin oli Car-repiä, eli pitäisi sopia keskenään. Vaaleita läikkiä kuitenkin ilmestyi ja muutenkin lopputulos oli pikemminkin samea kuin matta :cry:
Vastaa Viestiin