Steg-1 ahtopaineet + "opetusajo" boxille.

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Ibizan toteutus ei ole minun mieleeni (tai lähinnä se hiilikuitua muistuttava päällyste), eikä kyllä toi ruuviviritys sabassakaan, mutta ilosesti se ahtoja kerää!
STCF #3
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Speedou kirjoitti:Ibizan toteutus ei ole minun mieleeni (tai lähinnä se hiilikuitua muistuttava päällyste), eikä kyllä toi ruuviviritys sabassakaan, mutta ilosesti se ahtoja kerää!
"Image is nothing, boost pressure is everything" :wink:

Ens kesänä sitten parempi asennus, talvella voi tilata sen A-pilariin tulevan kotelon, muotoilla sen ja etsiä tota saapin "karvaa" palan...no samallahan sen sitten vie vaikka verhoomoon ja asentaa paikoilleen kun ei tartte enää asennella piuhoja ja letkuja 8)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
KeKe
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 11:38
Paikkakunta: 3 (Tre)

mitens

Viesti Kirjoittaja KeKe »

mitens sais muijan suostumaan a-pilariasennukseen? 8O
900T -95-

#1911
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

93t sport kirjoitti: "Image is nothing, boost pressure is everything" :wink:

Ens kesänä sitten parempi asennus, talvella voi tilata sen A-pilariin tulevan kotelon, muotoilla sen ja etsiä tota saapin "karvaa" palan...no samallahan sen sitten vie vaikka verhoomoon ja asentaa paikoilleen kun ei tartte enää asennella piuhoja ja letkuja 8)
Jep. Nämä vermeet http://www.sounddomain.com/memberpage/238210/8 löytys jo mutta tuo GM-karva puuttuu, mistäköhän sais??

Kyseisen hemmon mailiosotetta ei näy missään jotta vois kysellä...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

NG900T kirjoitti:
93t sport kirjoitti: "Image is nothing, boost pressure is everything" :wink:

Ens kesänä sitten parempi asennus, talvella voi tilata sen A-pilariin tulevan kotelon, muotoilla sen ja etsiä tota saapin "karvaa" palan...no samallahan sen sitten vie vaikka verhoomoon ja asentaa paikoilleen kun ei tartte enää asennella piuhoja ja letkuja 8)
Jep. Nämä vermeet http://www.sounddomain.com/memberpage/238210/8 löytys jo mutta tuo GM-karva puuttuu, mistäköhän sais??

Kyseisen hemmon mailiosotetta ei näy missään jotta vois kysellä...
EPS: ssä on noille karvoille koodit eli kait sitä ehkä jos epätodennäköisesti sais tilattua saabilta? :roll:
Pienin määrä tietty 100-neliöö... :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

93t sport kirjoitti:EPS: ssä on noille karvoille koodit eli kait sitä ehkä jos epätodennäköisesti sais tilattua saabilta? :roll:
Pienin määrä tietty 100-neliöö... :wink:
No sillähän saisi sitten uudelleenverhoiltua kaikki huonekalut :wink:
Saisi kerralla piiloon tupakanpolttamat ja kotieläinten tuhot :wink: Siis vinkiksi muille. Mähän en itse polta, eikä meillä ole kotieläimiä :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

93t sport kirjoitti:EPS: ssä on noille karvoille koodit eli kait sitä ehkä jos epätodennäköisesti sais tilattua saabilta? :roll:
Pienin määrä tietty 100-neliöö... :wink:
Pistin saabille karvakyssärin vetämään, saas nähä kuuluuko mitään, sen verran hämäriä kysymyksiä kai...
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Kerro toki mitä saat selville, mulla myös tarve tolle kankaalle.
Romis vois olla kanssa hyvä vaihtoehto, esim AVK.
#1730
500whp.net member
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

93t sport kirjoitti: EPS: ssä on noille karvoille koodit eli kait sitä ehkä jos epätodennäköisesti sais tilattua saabilta? :roll:
Pienin määrä tietty 100-neliöö... :wink:
Sit vaikka ostan sen sata, neliöhehtaaria :lol: Nomuttajoo, ilman orkkiskarvaa mä en hommaan rupee kun mikään eugenin autoverhoomon lookalike-karva ei mee mulle läpi, varmaan sit tarttis jonku neliön-kaks verran sitä kamaa kun ensimmäinen eikä toinenkaan versio valmiista verhoillusta a-pilarista ei kuitenkaan mee oman laatutarkastuksen läpi... :?

Hmm.. muija motkottaa aina että mä oon yleensä liian tarkka tämmösissä autoon liittyvissä asioissa, mitähän se oikeen hourii... :roll:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Vigge kirjoitti:Kerro toki mitä saat selville, mulla myös tarve tolle kankaalle.
Romis vois olla kanssa hyvä vaihtoehto, esim AVK.
Nonin, vastasivat kyselyyni että muuta verhoilukangasta kuin tuotannossa olevien mallien karvaa ei ole tilattavissa, tokihan sen näin varmaan onkin.

Mutta tuotannossa olevien mallien kangasta... :idea:

Seuraava kysymys koko yleisölle kuuluu, onkohan noiden GM saabien 900/9-3/9-5 ehkä jopa 93SS:n kattoverhoilu edelleen samaa kamaa ??
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin