Kuinka piristää saapistia näin pimeän keskellä???

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Jamppa kirjoitti:Siihen tuli että sen jos teet nii sä saat pitää tuon tonnisen ja se ajaa wagonilla. että semmosta :roll:
No ei se mitään :wink: Jos mä hommaisin meille 9-5 Wagonin, niin tod.näk. muija ajelisi sillä ja mä tolla "pommillani". No ei mulla olis mitään sitä vastaan. Kyllä sitä joskus sentään pääsis ajelemaan tolla 9-5 Wagonilla ja eihän mun "pommissakaan" ole mitään vikaa ajamisen suhteen. Kunhan vain pysyis "kasassa" :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Mulla emäntä kaipailee uutta autoa tai ainakin uudempaa käytettyä. Sais kuulemma olla pieni ja punanen, mutta pitäis kuitenkin kulkea (kuvaukseen sopis kyllä esim Ferrari, mutta ei taida budjetti antaa myöten :) ). Kummasti se kuitenkin aina valitsee mieluummin saabin kun oman polon jos molemmat vaihtoehdot on paikalla. Mietin sille sitte toista italialaista eli fiat uno 1,4ie turbo olis pieni ja kulkee ja sitä saa punasenakin, mutta osat siihen on kuulemma kiven alla ja kalliita ja se on kuitenkin fiat...

Löytyykö muita ehdotuksia?
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

9kTA kirjoitti:Mulla emäntä kaipailee uutta autoa tai ainakin uudempaa käytettyä. Sais kuulemma olla pieni ja punanen, mutta pitäis kuitenkin kulkea (kuvaukseen sopis kyllä esim Ferrari, mutta ei taida budjetti antaa myöten :) ). Kummasti se kuitenkin aina valitsee mieluummin saabin kun oman polon jos molemmat vaihtoehdot on paikalla. Mietin sille sitte toista italialaista eli fiat uno 1,4ie turbo olis pieni ja kulkee ja sitä saa punasenakin, mutta osat siihen on kuulemma kiven alla ja kalliita ja se on kuitenkin fiat...

Löytyykö muita ehdotuksia?
Pieni punainen urheiluauto? Oon kuullut samanlaisen toivomuksen työkaverin muijalta. Työkaveri osti sille punaisen Ford Puman :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Sellanenkin olis kyllä kiva!! Tarvinnee ruveta suostuttelemaan emäntää... Mulle se kävis oikein hyvin, emäntä haki kai enemmänkin sellasta pientä millä olis kätevämpi sompailla parkkipaikoilla. Tosin kun sanoin että 9-5:en saa peruutustutkan niin sekin tuntu olevan vaihtoehtojen listalla, on vaan hintaa sillä aerolla varusteineen aika suolasesti.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

PRKL :!: :!: :!: :evil:

Mä "narahdin" eilen muijalle noista mun auton laitoista, vaikka olin "peittänyt jälkeni" todella hyvin :evil: :wink:

Se katsoi, että mitä meille on tullut postia, selasi läpi uuden Saabistin ja löysi sieltä kuvan, jossa mun autoon asennetaan cooleria ja siinä oli mainittu ajankohtakin.

Enpä tullut ottaneeksi tota huomioon, että sitä voisi "kärähtää" tosta Saabistin jutusta :evil: :wink:

Muija oli nyrpeänä koko eilisen illan sen jälkeen, kun se oli nähnyt ton artikkelin. Se ilmeisesti laski yhteen 1+1, että mihin mun rahoja on tässä viime aikoina hävinnyt :wink:

Ei hyvä :evil: :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Turbomies kärähti rysän päältä :D :D

Makeet naurut tuli. TS sun pitää muuttaa lehden toimitusosoitteeksi duuni osoite tai olis pitänyt, nyt se on myöhästä. Ja juuri kun olis repostellut kuinka sä olit kaiken tehnyt suunnitellusti. Mitä tästä opimme, viristä taitaa aina jäädä kiinni ennemmin tai myöhemmin.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mimmi kirjoitti:Peruutustutkan saa muuten jälkikäteen asennettua mihin tahansa autoon.
Itselläkin on punaisessa ja hopeisessa tonnarissa Cobran peruutustutka ja toimii kuin ajatus.
Cobrassa EI ole näyttöä, mutta selkeä piipitys, joka tihenee lähestyttäessä estettä (olen testannut Fiskarsin hiilikuitusella haravanvarrella toimivuuden) ja huutaa yhtäjaksoisesti välimatkan ollessa 30cm esteeseen (jatkaa huutoa vaikka auto pysähtyy).
Mites vetokoukut?
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mimmi kirjoitti:Punaisessa on kiinteä koukku, ei ongelmaa. Hopeisessa on irtokuulallinen koukku, ei ongelmaa. Seuraavan kerran kun nähdään, niin muistuta ja näytän palikat livenä.
Oli hiukka lyhyt toin mun äskeinen kyssäri. Mitä tarkoitin oli, että jos naapurin autossa on vetokoukku ja peruutat sitä kohti. Tällainen tilanne tulee vastaa esim ahtaassa parkkihallissa.
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Muitan vaan lukeneeni jostain, että tutkan näkökenttä ei on 100%, joten tietyssä kulmassa peruutettaessa voi hyvinkin käydä niin että koukku tulee morjestamaan. Ehkä tässäkin on tapahtunut kehitystä ja koukut havaitaan nykyään.
Omasta mielestä koko systeemi on aivan turha. En toki pistä vastaan jos sellainen löytyy vakiona, mutta mitään pelimerkkejä on siitä suostu maksamaan.
#1730
500whp.net member
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Turbo Sensonic kirjoitti:PRKL :!: :!: :!: :evil:

Mä "narahdin" eilen muijalle noista mun auton laitoista, vaikka olin "peittänyt jälkeni" todella hyvin :evil: :wink:

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Paha juttu näin joulun alla kun tontukin kurkkii ikkunoista!!
8O

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

9-5T kirjoitti: Osaako joku neuvoa miten tänne sais pikkukuvan ja sitä klikkaamalla pääsisi isoon kuvaan?
Ei taida onnistua BBCodella ja html on disabloitu.
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin