Ne on vaan laiskoja. Jättää testaukset muille ja sitten perässä tekevät omansa. Kyllä se kannattaa, joten he tekevät sen. Ennemmin tai myöhemmin.Turbo Sensonic kirjoitti:Tulevaisuudessa voi tulla Nordicille aika kapea "leipä", jos keskittyvät vain 9-5:iin ja muut haukkaa 9-3 SS:n virimarkkinaosuudet.
Lisä potkua SS Aeroon??
STCF #3
Simon says:
Sanatarkka lainaus eräästä mail-kyselystä
Niin ja speedparts on näköjään yhteistyössä BSR kanssa.
Näin totaali maallikkona moottori asioissa kuvittelisin että tuo olisi korjattavissa laittamalla vahvempaa osaa tilalleI met Rolf Uhr from Nordic about a month or so ago. It seems if you put too much power through the 9-3SS engine the engine block piston liners detach themselves from the block!
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Sanatarkka lainaus eräästä mail-kyselystä
We have tested and broke engin with 245-260 hp/370 nm Tq.
And it is expensive!!
So. until Saab take a dissition to get back to a Saab engine, no uppgrading for the 9-3 SS with 210Hp engine will come from Nordic.
Niin ja speedparts on näköjään yhteistyössä BSR kanssa.
Efter ca 1år av utveckling är BSR / Speedparts Sweden nu färdiga med PPC till samtliga turbomodeller av Nya Saab 9-3 03-
Jep, SP vaan jobbaa noita virikamoja, BSR tekee ne.pade900 kirjoitti:"Speedpartsin lastut" ovat BSR:ältä peräisin..Eli Speedpartsilla ei ole ymmärtääkseni omia lastuja ollenkaa...TuuSaR kirjoitti: Niin ja speedparts on näköjään yhteistyössä BSR kanssa.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.