Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
TTH
"Hirsch"
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen

Viesti Kirjoittaja TTH »

Millä kierroksella 670nm? Voisiko olla että lähtee nostamaan kantta jo? Rallicross moottoreissa tuttua juttua, vääntö kakslitraisessa nelimukisessa jotain tuommoista siellä 3500rpm tienoolla.

Jos näin, niin ehkäpä voi olla parempi että alkaa katselemaan vääntöhuippua pienemmäksi, vähän vähempi ennakkoa, vähän laihempaa seosta, rajumpaa nenää...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Avatar
Reksu
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 14:19
Paikkakunta: Laukaa

Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen

Viesti Kirjoittaja Reksu »

TTH kirjoitti:
Pe Elo 25, 2023 09:10
Millä kierroksella 670nm? Voisiko olla että lähtee nostamaan kantta jo? Rallicross moottoreissa tuttua juttua, vääntö kakslitraisessa nelimukisessa jotain tuommoista siellä 3500rpm tienoolla.

Jos näin, niin ehkäpä voi olla parempi että alkaa katselemaan vääntöhuippua pienemmäksi, vähän vähempi ennakkoa, vähän laihempaa seosta, rajumpaa nenää...
Tuo vääntöpiikki on jossain noin 4500rpm kohdilla. Nokat on varmaankin seuraava päivityksen kohde, niin sitten voi siirtää tehoaluetta hieman ylemmäs
9-5 2.3t -03
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
Vastaa Viestiin