mistä lastu isommille suuttimille lucas cu14
mistä lastu isommille suuttimille lucas cu14
taitaa sopia tänne tämä aihe paremmin kuin tuonne og900...
elikkä olisi isommat suuttimet (340cc/3bar) odottamassa lastun teettämistä. mutta missä saan tuommoiseen vanhaan T16 satkun lucas:iin teetettyä lastun?
elikkä olisi isommat suuttimet (340cc/3bar) odottamassa lastun teettämistä. mutta missä saan tuommoiseen vanhaan T16 satkun lucas:iin teetettyä lastun?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
juu, ilmoittelen kyllä. neuvottelen nic jannuhuolettoman välityksellä ruotsista autosta kaikki kertomalla lastua. hintaa 1000kr.johniemi kirjoitti:Ilmoittelepas mikkoimp tähän viestiketjuun millaista hintaa pyytävät, tai laita mulle privaa/email. Kiitos.
-John
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
- Paikkakunta: Helsinki
Ruotsin puolelta löytyy aika kivasti yhteen sun toiseen vehkeeseen, 900s tosin on ilmeisestikin vähän ongelmallinen. Matsiltakaan ei löydy siihen näillä näkymin ratkaisua. Muihin löytyy pääsääntöisesti, LH-ja lucassoftat, apc-purkit di/apc -softat sekä todella hyvät T5-viriboksit asiakkaan toivomalle kokoonpanolle optimoituna. Matsilla on pitkä kokemus saabien virittämisestä, hinta on kuitenkin asiallinen ja laatu erinomainen. Omia kokemuksia löytyy ja taitaapa niitä löytyä muiltakin palstalaisilta.
Lisäinfoa yv:llä. Voin laittaa Matsin yhteystiedot tännekin, kun ehdin.
Lisäinfoa yv:llä. Voin laittaa Matsin yhteystiedot tännekin, kun ehdin.
900s on lähes sama vehje kuin tuo mun.... vain ilman cooleria, apc:ta, eli siis pienemmillä paineilla vain...jannu huoleton kirjoitti: 900s tosin on ilmeisestikin vähän ongelmallinen. Matsiltakaan ei löydy siihen näillä näkymin ratkaisua.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
- Paikkakunta: Helsinki
johniemi kirjoitti:Siis Mats pystyykin tekemään sen Lucas-chipin? Osaatko sanoa pystyykö hän muuttamaan kierroksenrajoitinta? Kun mä kuulin että Mats ei pystyisi tekemään matalapaineturbon chippejä.
-John
Selvennykseksi keskusteluun: Mats on tehnyt lucasin chippejä mutta ei ole ruuvaillut noita kierroksenrajoittimia ainakaan tämän kyseisen kohdalla. Useimmille kun on riittänyt se vakiorundimäärä turbovehkeissä. Ne on sitten oma juttunsa ne 9k kiertävät nipponit yms...
Tossa on Matsin yhteystiedot tarkempia tietoja varten:
mats@mbox595.swipnet.se
Niin no onhan tuo 5850rpm kyllä aika vähän... ei muuten mutta kun pitkällä vaihdelaatikolla 500rpm:n maksimikierrosten nosto tekisi jo yli 20km lisää maksiminopeutta. Muutenhan noi kierrokset riittäis mutta kun ei perhana saa muuten kulkemaan tarpeeks kovaa kun loppuu välitykset kesken
-John
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Onhan sitä vaihtoehtona laittaa 8 ensiövälitys... jos ei rajotinta saa nostettua...johniemi kirjoitti:Niin no onhan tuo 5850rpm kyllä aika vähän... ei muuten mutta kun pitkällä vaihdelaatikolla 500rpm:n maksimikierrosten nosto tekisi jo yli 20km lisää maksiminopeutta. Muutenhan noi kierrokset riittäis mutta kun ei perhana saa muuten kulkemaan tarpeeks kovaa kun loppuu välitykset kesken![]()
-John
Tulossa on. Mut eihän sekään riitäsaabracing kirjoitti:
Onhan sitä vaihtoehtona laittaa 8 ensiövälitys... jos ei rajotinta saa nostettua...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tai en tiedä riittääkö, kesällä ois 280hp tarkoitus penkittää koneesta. Ehkä jos ois päättymätön suora ni vois noi vauhdit onnistuakin
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria