mistä lastu isommille suuttimille lucas cu14

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

mistä lastu isommille suuttimille lucas cu14

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

taitaa sopia tänne tämä aihe paremmin kuin tuonne og900...
elikkä olisi isommat suuttimet (340cc/3bar) odottamassa lastun teettämistä. mutta missä saan tuommoiseen vanhaan T16 satkun lucas:iin teetettyä lastun?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

http://www.turbotec.com/

Tuolta räätälöity lastu.
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Ilmoittelepas mikkoimp tähän viestiketjuun millaista hintaa pyytävät, tai laita mulle privaa/email. Kiitos.

-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

johniemi kirjoitti:Ilmoittelepas mikkoimp tähän viestiketjuun millaista hintaa pyytävät, tai laita mulle privaa/email. Kiitos.

-John
juu, ilmoittelen kyllä. neuvottelen nic jannuhuolettoman välityksellä ruotsista autosta kaikki kertomalla lastua. hintaa 1000kr.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Ruotsin puolelta löytyy aika kivasti yhteen sun toiseen vehkeeseen, 900s tosin on ilmeisestikin vähän ongelmallinen. Matsiltakaan ei löydy siihen näillä näkymin ratkaisua. Muihin löytyy pääsääntöisesti, LH-ja lucassoftat, apc-purkit di/apc -softat sekä todella hyvät T5-viriboksit asiakkaan toivomalle kokoonpanolle optimoituna. Matsilla on pitkä kokemus saabien virittämisestä, hinta on kuitenkin asiallinen ja laatu erinomainen. Omia kokemuksia löytyy ja taitaapa niitä löytyä muiltakin palstalaisilta.

Lisäinfoa yv:llä. Voin laittaa Matsin yhteystiedot tännekin, kun ehdin.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

jannu huoleton kirjoitti: 900s tosin on ilmeisestikin vähän ongelmallinen. Matsiltakaan ei löydy siihen näillä näkymin ratkaisua.
900s on lähes sama vehje kuin tuo mun.... vain ilman cooleria, apc:ta, eli siis pienemmillä paineilla vain...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

No mikähän siinä sitten mättää että ei voi tehdä Lucas CU14 chippiä...?

-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

johniemi kirjoitti:No mikähän siinä sitten mättää että ei voi tehdä Lucas CU14 chippiä...?

-John
mulle on juuri tulossa tuo chippi. rapartoin sitten kun saan sen ja turbon, turbon saan kyllä vasta loppu kuussa...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Siis Mats pystyykin tekemään sen Lucas-chipin? Osaatko sanoa pystyykö hän muuttamaan kierroksenrajoitinta? Kun mä kuulin että Mats ei pystyisi tekemään matalapaineturbon chippejä.

-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

johniemi kirjoitti:Siis Mats pystyykin tekemään sen Lucas-chipin? Osaatko sanoa pystyykö hän muuttamaan kierroksenrajoitinta? Kun mä kuulin että Mats ei pystyisi tekemään matalapaineturbon chippejä.

-John

Selvennykseksi keskusteluun: Mats on tehnyt lucasin chippejä mutta ei ole ruuvaillut noita kierroksenrajoittimia ainakaan tämän kyseisen kohdalla. Useimmille kun on riittänyt se vakiorundimäärä turbovehkeissä. Ne on sitten oma juttunsa ne 9k kiertävät nipponit yms...

Tossa on Matsin yhteystiedot tarkempia tietoja varten:

mats@mbox595.swipnet.se
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Niin no onhan tuo 5850rpm kyllä aika vähän... ei muuten mutta kun pitkällä vaihdelaatikolla 500rpm:n maksimikierrosten nosto tekisi jo yli 20km lisää maksiminopeutta. Muutenhan noi kierrokset riittäis mutta kun ei perhana saa muuten kulkemaan tarpeeks kovaa kun loppuu välitykset kesken :twisted:

-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

johniemi kirjoitti:Niin no onhan tuo 5850rpm kyllä aika vähän... ei muuten mutta kun pitkällä vaihdelaatikolla 500rpm:n maksimikierrosten nosto tekisi jo yli 20km lisää maksiminopeutta. Muutenhan noi kierrokset riittäis mutta kun ei perhana saa muuten kulkemaan tarpeeks kovaa kun loppuu välitykset kesken :twisted:

-John
Onhan sitä vaihtoehtona laittaa 8 ensiövälitys... jos ei rajotinta saa nostettua...
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

saabracing kirjoitti:
Onhan sitä vaihtoehtona laittaa 8 ensiövälitys... jos ei rajotinta saa nostettua...
mutta mistäs tämmönen!?!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

saabracing kirjoitti:
Onhan sitä vaihtoehtona laittaa 8 ensiövälitys... jos ei rajotinta saa nostettua...
Tulossa on. Mut eihän sekään riitä :D No joo, kai se nyt riittää. Jotenkin ois vaan kiva jos auto vois kulkea teoreettisesti semmoiset 260km/h (vaikka tehot ei varmasti sinne asti riittäisikään).

Tai en tiedä riittääkö, kesällä ois 280hp tarkoitus penkittää koneesta. Ehkä jos ois päättymätön suora ni vois noi vauhdit onnistuakin ;)

-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria
Vastaa Viestiin