VÄLIJÄÄHDYTTIMEN KIMPPATILAUS

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Jnz
"Tuplakaasari"
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 21:30
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Jnz »

Repolta seuraavanlaisia terveisiä:
On hyvin pahoillaan kun ei ole ehtinyt tekemään loppuja coolereita.. 2-3 vk ei ainakaan tapahdu mitään coolereitten osalta. Liikaa töitä kuulemma. Tilauksen peruuttaminen myös käy loppujen osalta jos ei ole aikaa odotella..

Ite peruin tilaukseni ja nyt odotellaan koska saapuu tilille maksettu ennakkomaksu...
9-5 sedan aero -02
9000 CSE 2.3 -94
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Tuolla Toyota clubin palstalla porukka oli kanssa tilaamassa coolereita, mutta jäi siihen kun pajalla oli kuulemma usemman kuukauden jono...
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
jarska
"Aero"
Viestit: 447
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2003 11:17
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja jarska »

EI pitäis ottaa noin paljon töitä jos ei ehdi tekemään...Harmillista vaan jos kaikki eivät nyt sitten saa omiaan:(
Turbo Saabs never die, they just run faster...

Omega 3000tic
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Jnz kirjoitti:Repolta seuraavanlaisia terveisiä:
On hyvin pahoillaan kun ei ole ehtinyt tekemään loppuja coolereita.. 2-3 vk ei ainakaan tapahdu mitään coolereitten osalta. Liikaa töitä kuulemma. Tilauksen peruuttaminen myös käy loppujen osalta jos ei ole aikaa odotella..

Ite peruin tilaukseni ja nyt odotellaan koska saapuu tilille maksettu ennakkomaksu...
Ei tää kyllä hyvin mene jos ei ole tähänkään asti sujunut.
Minä olen eniten siitä harmissani että innostin porukoita tilaukseen kun luotin että kennot tulevat ajallaan ja sopiviksi mitoitettuina ja vieläpä "halvalla".

Eniten varmaan Reponkin innostusta tossa hommassa laannutti se että jenkit lähetti tilattua leveämmät kennot joiden sovittaminen autoon on tosi työlästä ja asennustaistelut eivät ainakaan hyviä huhuja saa liikkeelle. ...mutta onnistuu se asennus kuitenkin jos päättäväisyyttä on. Mutta tiedän myös sen että mies on totaalisen ylityöllistetty...

On sillä Repolla ne kennot ja päädytkin siellä teetettynä jos joku vielä malttaa omaansa odotella, mut en mä tiedä pitääkö sitäkin sit talveen asti odottaa :?
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

Taas on tovi odoteltu eikä ole mitään välijäähystä kuulunu. Eipä se nyt sinänsä niin haittaa, koska jostain syystä multa ei ikinä "laskutettu" sitä alkuperäistä etumaksua. Toki jos sen joskus sattuis sieltä pajalta saamaan niin ostan pois ja täytän asiakaspalvelukyselykaavakkeen... (ei varmaankaan ole kyllä kyseistä lappua olemassakaan)
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Olettepas te kärsivällisiä, ensimmäiset viestit tähän ketjuun on kirjoitettu tammikuussa 2004 8O
Ette sattumalta tietäisi missä saisi teetettyä coolerin alle 1.5 vuodessa? :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
kari
"Turbo"
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 20:54
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kari »

Ja minä ku luulin että olin viimenen, ku sain omani heinäkuun puolessa välissä. Ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin. Tulihan tuosta "aikahyvitystä". Eli hinta laski mukavasti. :D
9-3 2.8 xwd -09
9-3 Cab -04
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mitä v*ttua !? 8O Eikö kaikki ole vieläkään saaneet cooleria ?!?! :evil:
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Heh... vähän laittaa hymyilyttää kun tääkin topikki putkahti takas huipulle :D
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
9kTA
"Aero"
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 16:47
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 9kTA »

No eipähän tässä auta hermostua, vastahan minä sitouduin siihen tilaukseen 3. päivä elokuuta 2004 eli tähän mennessä vähän toista vuotta toimitusaika...

Eikös sitä sanota ettei hätäilemällä tule kuin k**ipäisiä kakaroita, hiljaa hyvä tulee, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty jne.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
Rimuli
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: Pe Elo 29, 2003 19:13
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

En ole saanut vieläkään ja etumaksu on sisällä... Kenelle kanattais ottaa yhteyttä ja kysyä?
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Jyrki Repo. Numero taitaa löytyä niiden sivuilta..
Vastaa Viestiin