Virityksestä?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Virityksestä?

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Tervehdys kaikille, olen uusi jäsen mutta vanha Saabisti, nykyinen ng900Tse ollut jo kolme vuotta mutta nyt voisin lisätä potkua. Maptunen steg3 kiinostaisi, onko kokemuksia kyseisestä sarjasta? Onko tuo sportkat hinnan väärtti ja onko sen putken halkaisia kolmetuumaa? Näyttää tämän firman sarjat aika huokeilta! :D Hyviä uusiavuosia toivoo Lapin poika!
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: Virityksestä?

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo SE kirjoitti:Tervehdys kaikille, olen uusi jäsen mutta vanha Saabisti, nykyinen ng900Tse ollut jo kolme vuotta mutta nyt voisin lisätä potkua. Maptunen steg3 kiinostaisi, onko kokemuksia kyseisestä sarjasta? Onko tuo sportkat hinnan väärtti ja onko sen putken halkaisia kolmetuumaa? Näyttää tämän firman sarjat aika huokeilta! :D Hyviä uusiavuosia toivoo Lapin poika!
Hyvä tapa hakea tietoa on käyttää forumin "hakua"


Esim. Edellinen topic, jossa NG900T kertoo kokemuksistaa Maptunin stage III paketista.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=2396
Ja lisää vastaavia löytyy kun jaksaa kaivaa.

Mitä kattiin tulee, niin kannattaa pikemminkin miettiä olisiko syytä ostaa racekat heti kärkeen. Ero hinnassa ei muistaakseni ole kuin 1000Sek.
Putki on 3" samoin katti.

Maptun ei ole hinnoiltaa halvimmasta päästä. Minä ja moni muu tällä bordilla kyllä tietää ettei halvin aina ole hyväksi. Lisäksi Maptun tarjoaa hyvän diilin jos jatkossa päätät virittää autoasi lisää. Uudelleenohjelmointi on -90% softan hinnasta. Klubin jäsenenä saat nyt -10%.

Pistää Hakuseen vaikka "maptun" ja lue muutama juttu, niin tiedä paremmin mistä puhun.

Onnea matkaan ja hyvää uutta vuotta.
#1730
500whp.net member
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Sen verran pitää kysyä koska en etsimällä löydä... Maptun ei taida tehdä og satkuun mitään viripalikoita?

-John
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

johniemi kirjoitti:Sen verran pitää kysyä koska en etsimällä löydä... Maptun ei taida tehdä og satkuun mitään viripalikoita?

-John
Maptun tekee tietääkseni ainoastaan Trionic 5 & 7 virityksiä. Toki osia kaverit saa joka lähtöön, mutta tällöin ne ostetaan muualta.
#1730
500whp.net member
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virityksestä?

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Turbo SE kirjoitti:Tervehdys kaikille, olen uusi jäsen mutta vanha Saabisti, nykyinen ng900Tse ollut jo kolme vuotta mutta nyt voisin lisätä potkua. Maptunen steg3 kiinostaisi, onko kokemuksia kyseisestä sarjasta? Onko tuo sportkat hinnan väärtti ja onko sen putken halkaisia kolmetuumaa? Näyttää tämän firman sarjat aika huokeilta! :D Hyviä uusiavuosia toivoo Lapin poika!
Hyvä että tulee joukkoon lisää päitä ja 'new generation' -kalustoa ;)

Tosiaankin kuten ylempänä mainittu kannattaa selailla foorumia ja käyttää hakutoimintoa, esim hakusanoin speedparts, maptun jne, näistä kun käydään keskustelua ihan jatkuvasti. Ei viitsi moneen kertaan kirjoitella samoja asioita ;)

Maptunen steg 3 on hyvä valinta. Jos vakio on ollut alla jo 3 vuotta niin pelkästä steg1 ECU:n päivityksestäkin on hyvä lähteä liikkeelle, ero kun on ykköstasollakin vakioon verrattuna tuntuva. Tosin nälkä kasvaa jokatapauksessa syödessä näissäkin asioissa, joten miksei sitten steg3 suoraan kuten olet kaavaillut, näin ollen tällähetkellä korkein eli vitostaso on sitten paljon nopeammin saavutettu :D
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Viri

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Taitaa 5 taso jäädä saavuttamatta kun minun autossa on tuo vaijeri toiminen kytkin, ei taida kestää kunnon kytkintä? Viime syksynä hajosi alkuperäinen kytkin levy ajettu 80t, tuli otetua turhan kovia lähtöjä ehkä kun kytkimen yksi jousi pullautti reunasta palan irti ja kytkin ei irroittanut. Voipi olla tyyppivika!
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Viri

Viesti Kirjoittaja pade »

Turbo SE kirjoitti:Taitaa 5 taso jäädä saavuttamatta kun minun autossa on tuo vaijeri toiminen kytkin, ei taida kestää kunnon kytkintä? Viime syksynä hajosi alkuperäinen kytkin levy ajettu 80t, tuli otetua turhan kovia lähtöjä ehkä kun kytkimen yksi jousi pullautti reunasta palan irti ja kytkin ei irroittanut. Voipi olla tyyppivika!
Speedpartsilta löytyy satsi sun autoon jolla toi kytkin vaihtuu tohon hydrauliseen !!

http://www.speedparts.se/prod/sp_vxl_koppling.shtml
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Niille jotka ei tiedä totean, että katsastusta vaatii toi viritys, toi oli siis katsastusviranomaisen kanta 8O muutenhan se on laiton.

Toi oli pakko lisää että jokainen tietää. Ja jatkan hiljaa piipittämistäni ...
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vastaa Viestiin