Eihän 9-3 huohotusputki ole kovin tiiviisti "kiinni" koneessa lämpöä saamassa. Kai sen vois laittaa vaan koneen takaa suoraan alas kumiletkulla? Kyllähän tuo alkuperäinen metallinen on vaarassa jäätyä herkemmin kuin kumiletku. Kuinkahan paljon tuollaset 9-3 huohottelevat tuota öljyä ja suoraa turbolle se näyttää menevän?mcfeast kirjoitti:Huohotuksenhan voi laittaa suoraan ulkoilmaan, ja niin kannattaakin tehdä. Tästä on etuna seosmittauksen tarkentuminen, turbon eliniän pidentyminen (mikäli huohotusöljy tulee suoraan lavoille) ja paikkojen pysyminen puhtaana.
Kannattaa vaan varmistaa ettei putki pääse jäätymään, itse ajattelin vetää sen koneen kylkeä pitkin alaspäin jotta kone lämmittäisi sitä sopivasti.
öljystä coolerissa...
93 2.0t
Tämä asiani ei oikeastaa liity enää tuohon aloittamaani aiheeseen mutta saman coolerin asenteluun kuitenkin. Hieman säikäytti toissapäivänä kun yksi ahtoputkista irtosi 3-vaihteella täysillä kiihdytettäessä! Olin aivan varma että nyt meni kannentiiviste kun hirmuisen tussahduksen ja rätinän jälkeen moottori sammui eikä suostunut enää sen jälkeen käymään oikein mitenkään. Vaan ei vieläkään mennyt kansitiiviste, se vaan kestää ja kestää Kuulostaa muuten aika mielenkiintoiselta kun ahtoputki jysähtää n1.5kilon ahdoilla irti ---> kannattaa sijoittaa kunnon klemmareihin
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic