www.bsrab.se

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
arska
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 21:18

www.bsrab.se

Viesti Kirjoittaja arska »

Onko kokemuksia Bsr:n ppc kapulasta ohjainyksikön päivitykseen. Prostreet Hyvinkäältä toimittaa samaa 950 Eur (se:ssä 7900 Sek ink.mont).
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: www.bsrab.se

Viesti Kirjoittaja Vigge »

arska kirjoitti:Onko kokemuksia Bsr:n ppc kapulasta ohjainyksikön päivitykseen. Prostreet Hyvinkäältä toimittaa samaa 950 Eur (se:ssä 7900 Sek ink.mont).
Pistää hakunn "ppc" niin löytyy jotain.

Kun kyseessä on kuitenkin ainostaan BSR:n softat niin itse jättäisin välistä.

Plussat ja miinukset
+helppo vaihtaa softian orkkis/viri
+saat uuden softan ilman postirumbaa

-ohelmoiti kestää kauemmin kuin mitä boksin fyysinen vaihto
-riski on olemassa että boksi sanoo kaput jos ohjelmointi keskeytyy (esim. liitin heilahtaa)
-PPC:ssä vain BSR:n softia, joista allekirjoittaneella ei ole mitään hvyää sanottavaa
#1730
500whp.net member
janner2
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 20:12

www.bsrab.se

Viesti Kirjoittaja janner2 »

Pystyykö kyseistä vehjettä myymään enää eteenpäin ?

SP:ltä muuten kyselin tarjousta Steg 1:stä, mut pyysivät ottamaan yhteyttä PCS:ään...

Maptunilta kysyin toki myös...
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Re: www.bsrab.se

Viesti Kirjoittaja Vigge »

janner2 kirjoitti:Pystyykö kyseistä vehjettä myymään enää eteenpäin ?

SP:ltä muuten kyselin tarjousta Steg 1:stä, mut pyysivät ottamaan yhteyttä PCS:ään...

Maptunilta kysyin toki myös...
Mun tietääkseni ei, jos pystyisi niin silloinhan softan voisi ladata kenen tahansa autoon ja se ei olisi myyjän (BSR) kannalta kovin hyvä juttu.
#1730
500whp.net member
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: www.bsrab.se

Viesti Kirjoittaja peinu »

janner2 kirjoitti:SP:ltä muuten kyselin tarjousta Steg 1:stä, mut pyysivät ottamaan yhteyttä PCS:ään...
PCS on tietysti SP:n kotimainen diileri. Klubilaiset saa sieltä alea.

Tuo Maptun/SP -boksijuttu varsinkin steg1:n osalta vaikuttaa kohtuullisen triviaalilta. Ei taida kauheesti olla eroja. Eri asia on sitten kun lähtee päivittelmään softia isompiin steegeihin.

<offtopic>
Mulla on T5 SP Steg 2 boxi, eli ilman takaputkia se on siis steg 1. Hyvin on pelannut vaikka niitä huippuahtoja tulee harvemmin otettua. Boksi on ng900:n vuodelta 96. Olen ainakin kolmas omistaja boksille. :)
</offtopic>

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: www.bsrab.se

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:
Kun kyseessä on kuitenkin ainostaan BSR:n softat niin itse jättäisin välistä.
Niin mäkin, ellei sitten olisi kyse 9-3 SS:stä, koska esim. Maptunilta ei vielä löydy softaa tuohon malliin.
Vigge kirjoitti:Plussat ja miinukset
-ohelmoiti kestää kauemmin kuin mitä boksin fyysinen vaihto
-riski on olemassa että boksi sanoo kaput jos ohjelmointi keskeytyy (esim. liitin heilahtaa)
-PPC:ssä vain BSR:n softia, joista allekirjoittaneella ei ole mitään hvyää sanottavaa
No toi boksin fyysinen vaihtoaika tietty riippuu siitä, mikä Saab -malli on kyseessä. OG9-3:een ton boksin vaihtaa 3-5 minuutissa, mutta 9-5:n boksin vaihto on jo pikkasen kinkkisempi "projekti". Ja itse en edes tiedä, missä 9-3SS:n Trionic -boksi sijaitsee :?: :?: :?:

Pitää paikkansa, että PPC -boksiin saa vain BSR:n softia, mutta uskoisin myös, että jos omistaisi jonkun muun viripajan softan, niin voisi uploadata tietsikalta PPC -laitteeseen RS232 (sarjaportti) tai USB -portin kautta. Tosin ensin pitäisi saada jostain käsiinsä toisen virifirman softa.

Maptun myöntää (tai ainakin myönsi) 40% alennuksen niille, jotka vaihtoivat jonkun muun virifirman virisoftan Maptunin softaan. Jos nyt sitten sattuisi omistamaan tuon PPC -laitteen, niin sitähän voisi yrittää tehdä Maptunin kanssa diilin, että he toimittavat softan sähköisessä muodossa, jonka jälkeen sen voisi heittää tietsikaltaan PPC -laitteeseen ja sitten fläshätä Trionicin EEPOMmin Maptunin softalla :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin