Viritysbensalastuista...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
9000T CD
"Aero"

Viritysbensalastuista...

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Eli onko kenelläkään tietoa tai nettiosoitetta viribensalastujen eroista ja tarkemmin siitä mitä ne tekevät,missä vaiheessa ja mihin boksiin ne soveltuvat.

Itselläni tomaatin boksissa 0 280 000 540 kiinni lastu nro: 2287355424
Viimeksi muokannut 9000T CD, Pe Touko 27, 2005 10:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Nappe
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Nappe »

Bensalastuissa on eroja eri purkkien välillä (3 viimeistä numeroa eri) ja lastujen sekoittaminen ei oikein toimi, kokeiltu on. Jotkut menevät melko lähelle, mutta tuskin mikään toinen vakiolastu toimii alkuperäistä paremmin. SP:ltä saa (ostaa) virityslastuja vakiosuuttimille (yläpäätä rikastettu hiukan), jos tällaista kysymykselläsi haet. Sovitettuja lastuja isommille suuttimille ei kovin moni virityspaja suostu tekemään, "mats" STCS:n foorumilla tekee kyllä tällaisia, mutta ainakaan minun lastu ei toiminut mitenkään hyvin (seokset ei saatu millään järkevälle tasolle), joten en voi suositella näitä, ainakaan kattiautoon.

Lastun numerosta en tiedä yhtään mitään, parempi vain luottaa siihen että boxissa on siihen kuuluva lastu.

Kunhan saisin tulpat pysymään kannessa niin alkaa omien sovitettujen lastujen testaaminen...
Saabit Sekalaisia_Saab-aiheisia_kuvia_vuosien_varrelta
9000T CD
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Siis juuri näitä virilastuja ajattelin mielessäni mutta en saanut ruudulle kirjoitettua. Eli mulla oli automaatissa viribensalastu ja kun se nyt on tauolla, niin löin sen samana iltana kiinni tuohon manuualilaatikkoiseen kun pistin tuon ensimmäisen viestin.

Noissahan oli aivan eri numerosarjan omaavat boksit (sama ikä mutta eri vaihteistot), mutta hyvin tuntuu toimivan. Seosmittarillahan sen saisi varmaan selville onko nuo arvot miten terveet siellä kierrosten yläpäässä?

Kattiahan mulla ei kummassakaan ole (nehän vie vaan tehoja :D ), eli ei lambda anturiakaan ja ei siis oikein seosmittaus kotipelissä onnistu
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Vastaa Viestiin