Ihmeellistä että PFS:n sivuilla on mainittuna tuo kyseinen setti myös NG900 94-98.
Alustaa og9-3:een
säätöhän esim Koni specal, Koni sport, KW var 2, Weitec TX vaikuttaa paluu- eli ulosvaimennukseenMax kirjoitti:Tuota tuota. Nyt kun porukka on puhunut noista jaykkyys saadettavista iskareista niin tulipa vaan pieneen mieleeni etta onkos se sitten kuinkas vaikeaa saataa ne iskarit silleen et se jaykkyys on kutakuinkin sama joka kulmasta? Vai onkos niissa iskareissa jonkinlainen asteikko?
vasen ja oikea säädetään saman verran esim 1/4 kierrosta, 2/4 kierrosta, 3/4 kierrosta jne (laita vaikka spriitussilla viiva jos olet epävarma)
etu- ja taka-akselilla voi olla eri säätö
kokeile milloin auto joustaa tukevasti asfalttipikkutien toistuvissa kaarteissa (mutta silti suht mukavasti)
painavalla moottorilla etupää säädetään hieman tiukemmalle (esim V6, diesel)
---------------
kovaan ajoon ja ratapäiville voi hienosäätää myös ajotottumusten mukaan (jäykempi edessä lisää aliohjautuvuutta, jäykempi takana vähentää aliohjautuvuutta)
ylijäykkä ei takapään ulosvaimennus kuitenkaan saa olla suhteessa etupäähän tai kaarrejarrutuksessa voi perä lähteä luisuun
Ootko viäkään saanu tota satsia ? Herää mieleen että jos motoral on noitten maahantuoja suomessa, niin onko pohjoismaiden varasto esim ruottissa speedpartsilla93t sport kirjoitti:Konin sportkit saapunee ens viikolla, ja sitten saman tien asennukseen joka lahdessa maksaa pyöränkulmien tarkastuksen kanssa 140€~.
Mä laitan kommenttia/kuvia heti jakoon kun saan ton satsin.
täytyy varmaan laittaa itekin tilaus vetämään että sais sarjan alle kesäkumien aikaan huhtikuuksi
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781