Mulla on. Kohtahan tuo selviää.Hane_81 kirjoitti:onko kellään tota pottua sillä .86 pakopesällä? Tietäs että kuinka alhaalta alkaa vetämään ja onko kuinka "epämukava" ajaa?? Ku nopeasti ei ole tarjolla kuin tuota mallia!!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
pari litraisessa syttyy hieman huonommin, jos joku meinaa sellaiseen viskata. Tässä yhden kaverin kirjoitus aiheesta.tamtami kirjoitti:Minä laitoin sen sillä 0.86 a/r:llä ja veto alkaa hiukan yli 3000. Normaaliliikenteessä on toki voimaa kokoajan ihan tarpeeksi, mutta jos pitää kiihdyttää kunnolla niin tarvii pykältää kierrokset yli 3000. No, ei ainakaan tuu pakopaineet ongelmaksi.![]()
Se acun valinta tai lähinnä peruspaineen oikea mitoitus riippuu vähän siitä mistä se roikkuu. Yks tekijä on softa, mikä arvo sinne on arvottu, toinen haluttu maksimipaine.Hane_81 kirjoitti:onkos tamtamilla vakio acu tossa vai joku muu? Et tietäs mitä senki asian suhteen tekis, että hommaako heti uuden siihen vai pärjääkö tuolla?! Onneks tää virittäminen on niin halpaa...
Saman totesin itsekin. Kaasua joutuu survomaan paljon syvemmälle että alkaa tapahtumaan. Pakoäänistä tuli muuten paljon "racemmat"tamtami kirjoitti:Minä laitoin sen sillä 0.86 a/r:llä ja veto alkaa hiukan yli 3000. Normaaliliikenteessä on toki voimaa kokoajan ihan tarpeeksi, mutta jos pitää kiihdyttää kunnolla niin tarvii pykältää kierrokset yli 3000. No, ei ainakaan tuu pakopaineet ongelmaksi.![]()
Kyllähän toi paremmin liikahtaa. Jo 0.5 bar ahdoilla tuntuu kulkevan paljon räväkämmin. Isompi pakopesä ja suurempi DP.n lähtö tuo kaivattua henkittävyyttä. Taitaa toi vakio turbo olla jo tolle Stage1 boxille liian ahdistava. Alaväännössä häviää aika paljonkin, mutta yläkierroksilla voittaa sitäkin enemmän.Hane_81 kirjoitti:Onnittelut!! Hienostihan toi tonne näyttäs menevän! Tulikos liikkuvuuteen parannuksia?
Oma projekti alkaa sitten varmaan reippaan viikon kuluttua. Hyvä näin etukäteen jo suunnitella ja hommailla tarvikkeita valmiiksi ettei sitten mene nysväämiseks kun paketti tipahtaa luukusta!! Onkos noi sun öljyletkus muutes koko matkalta uusia? Näyttää vaan niin lyhkäseltä tossa "asennussarja" kuvassa..?
GT28RS Vs. TD04HL18TJouniCSE kirjoitti:no niin hienoja vehkeitä, komeestihan se sinne putos.
Selittäkääpäs nyt sitten mikä käytönnön ero on esim
"pottu" Garret T28BB RS?? vs Mitsu TD04HL18T #6
Jos T25 tilalle laittaa niin öljy ja vesiletkut menee joka tapauksessa uusintaan.