Mutta kivan näkönen mötikkä tuo kuiteski on
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Toisen on laittanut nipan siihen kompura-IC rööriin, toiset taas ovat rei'ittäneet kompuran. Itsellä ko. linja otettu läppäkotelosta.Hane_81 kirjoitti:Semomnen asia jäi askarruttamaan että mistä ootta ottaneet sen mankkuvenalle tulevan C letkunlähdön tosta turbosta...ku ei siinä oikeen hienoa paikkaa sille ollu...ei viittis heti porailla turboa paskaks..?!?
Toimiva vaihtoehto tuokin. Suositeltavaa kuitenkin ottaa se mahd. läheltä kompuraa ja mieluiten IC:tä ennen jolloin IC:n tuoma vähäinen painehäviö ei aiheuta pientä lisä-viivettä hukkaportin toimintaan.mikvil kirjoitti:Mulla on otettu lähtö IC:n ja kaasuläpän väliltä pikkasen bypassin alapuolelta.
turporuuvi kirjoitti:Hei kertokaas millä kierroksilla pottu alkaa ahtaan.... ois kiva vaan tietää. t28 alottaa melko myöhään, mutta kyllä sitte jaksaa melko hyvin tappiin asti.
Saat sellasen nipan kuulalaakeroituja ahtimia myyvistä turbo-putkista. Ko.nipan toisessa päässä on pieni reikä öljylle (kuristin). Nipan molemmissa päissä on ulkokierre ja keskellä 1/2" lenkkiavaimeen sopiva "mutteri".Hane_81 kirjoitti:No nyt taas v*tuttaa tuo vaihto rosessi...ei nimittäin hydrauliikka virmasta löytyny tuohon turbon öljyntuloon sopivaa "nippaa" olleskaan...ja kuulema vähä harvinaisemman näkönen kierre siinä...en sitte tiiä! Eli jos jollain faktaa tuon nipan koosta/kierteestä niin mielellään tietoa otetaan vastaan niin osaa rueta metästään sitä jostain?!? muuten alkaski oleen kaikki suht valmista kasausta varten...et jospa sitä viikonlopuksi sais pirssin tulille että sais hajottaa seuraavan paikan autosta joka varmaanki on laatikko