JT:n DP on persiistä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Vigge kirjoitti:
men det är tätt ?
det läcker inte ?
Onko se tiivis?
ei siis vuoda?

ja tähän
Som skrivit
>-början/slutet av några svetsar läker
niin kuin kirjoitin aloituskohta vuotaa.
Så det finns altså ett hål om det läcker ;)
eli siinä on siis reikä jos se vuotaa
-Olli
Ristus..ihan kun olis kännissä kebab-kioskilla...
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

JouniCSE kirjoitti:Ristus..ihan kun olis kännissä kebab-kioskilla...
Speedpartsin Peterin "vakiomanööverejä".

Niin kauan kuin homma menee hyvin, niin hyvä. Mutta sitten kun homma alkaa sakkaamaan, niin ei vastata yhteydenottoihin tai heittäydytään tyhmäksi, jotta asiakas kyllästyisi ja lopettaisi valittamisen.

Peterin kannattaisi todellakin kasvaa aikuiseksi ja opiskella hieman asiakaspalvelun perusteita. Ei aikuinen, asiakaspalvelusta vastaava ihminen voi toimia noin. Reklaamaatioihin tulee vastata mahdollisimman pian ja järkevästi, eikä yrittää luistella pois vastuusta :evil:

Olis sittenkin pitänyt Trollhättanin reissulla ajaa Uddevallan kautta ja hommata sitä ennen jostain "kättä pidempää" :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:
JouniCSE kirjoitti:Ristus..ihan kun olis kännissä kebab-kioskilla...
Speedpartsin Peterin "vakiomanööverejä".

Peterin kannattaisi todellakin kasvaa aikuiseksi ja opiskella hieman asiakaspalvelun perusteita.
Nämä jutut on tullut firman tj:ltä eli Claesilta, että sillee :lol:
#1730
500whp.net member
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Niillä kummallakin taitaa olla lyhdyt melko himmeenä... :roll:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Nämä jutut on tullut firman tj:ltä eli Claesilta, että sillee :lol:
No eipä näytä tj:lläkään polla oikein loistavan :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Vigge kirjoitti:Nämä jutut on tullut firman tj:ltä eli Claesilta, että sillee :lol:
No eipä näytä tj:lläkään polla oikein loistavan :wink:
ja lisää ko. sällin asiakaspalvelukyvyistä voi käydä lukemassa täällä, jos toinen kotimainen sujuu.
http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... p?t=100482
#1730
500whp.net member
Saapas900
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Saapas900 »

Aikeissa on tehdä 3" Down-pipe. Muutama kysymys ja toivoisin jos jollain olisi tietoa. :)

Tarkoitus on koneistuttaa pakopesään tuleva laippa, olisi myös mahdollisuus käyttää RST-materiaalia. Mutta ne esim. Marteliuksen putkiosat on kai mustaa rautaa, vai onko saatavana valmiita putkimutkia ja suoraa 3": koossa ruostumattomana? Eli joudun teettämään sen laipan myös mustasta raudasta jos ei saa ruostumattomia putkiosia. (ei ole lähellä mitään putkipajaa, oon yrittäny ettiä ja kaikilla on vain mustia)

Saako mistään halvemmalla suomesta niitä haitariosia (se joustava osa) kuin marteliukselta? Siellä hintaa yli 60€. Onkos tämä "kudottu" jousto-osa sitten mustaa vai kirkasta?
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1668
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Sain omani paikalleen last weekend, saunat näytti hyvältä, toivottavasti ei prakaa ainakaan 5v...
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Saapas900 kirjoitti:Aikeissa on tehdä 3" Down-pipe. Muutama kysymys ja toivoisin jos jollain olisi tietoa. :)

Tarkoitus on koneistuttaa pakopesään tuleva laippa, olisi myös mahdollisuus käyttää RST-materiaalia. Mutta ne esim. Marteliuksen putkiosat on kai mustaa rautaa, vai onko saatavana valmiita putkimutkia ja suoraa 3": koossa ruostumattomana? Eli joudun teettämään sen laipan myös mustasta raudasta jos ei saa ruostumattomia putkiosia. (ei ole lähellä mitään putkipajaa, oon yrittäny ettiä ja kaikilla on vain mustia)

Saako mistään halvemmalla suomesta niitä haitariosia (se joustava osa) kuin marteliukselta? Siellä hintaa yli 60€. Onkos tämä "kudottu" jousto-osa sitten mustaa vai kirkasta?
Kyllä noita RST mutkia ja pätkiä saa, eli siitä se ei jää kiini. Äkkiseltään ei tule mieleen, mistä saa pätkissä ilman että tarvitsee ostaa joku julmettu 5m rööri.
#1730
500whp.net member
Mikkoz
"Aero"
Viestit: 376
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 22:41
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Tuli tuosta haitariosasta mieleen että mihin sitä tarvitaan? Tuossa keväällä oma putki katkes haitarioasta ja leikkasin sen kokonaan pois. Taivutin sitten 2 mm pellista suoraa putkea tilalle ja hitsasin kiinni.
Lähinnä tulee mieleen että turbo voi ottaa itteensä jos osuu johonkin, kun ei jousto-osaa oo vaimentamassa.
9000 aero -97, 9000 cde -96
Tuumer
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 22:04
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuumer »

Saapas900 kirjoitti:Aikeissa on tehdä 3" Down-pipe. Muutama kysymys ja toivoisin jos jollain olisi tietoa. :)

Tarkoitus on koneistuttaa pakopesään tuleva laippa, olisi myös mahdollisuus käyttää RST-materiaalia. Mutta ne esim. Marteliuksen putkiosat on kai mustaa rautaa, vai onko saatavana valmiita putkimutkia ja suoraa 3": koossa ruostumattomana? Eli joudun teettämään sen laipan myös mustasta raudasta jos ei saa ruostumattomia putkiosia. (ei ole lähellä mitään putkipajaa, oon yrittäny ettiä ja kaikilla on vain mustia)

Saako mistään halvemmalla suomesta niitä haitariosia (se joustava osa) kuin marteliukselta? Siellä hintaa yli 60€. Onkos tämä "kudottu" jousto-osa sitten mustaa vai kirkasta?
Mä hain muutamia rosterisia putken osia täältä: http://www.cronvall.fi Myyvät kait vain yrityksille.
Nämä on 76,0mm ulkohalkaisijaltaan ja seinämävahvuus on 2mm. Ihan halpoja eivät olleet, mutta taisivat silti olla edukkaampia kuin Motonetin 3" putkiosat.. :roll:

Näistä piti syntyä mulle Downpipe, mutta ovat nyt ylimääräisinä jos jotakuta kiinnostaa..
Samaan pakettiin löytyy myös T25 ahtimeen sopiva mustarautainen laippa.
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

LVI-liikkeistä saa haponkestävinä noita 3" mutkia. Tonhan pitäis olla vielä kestävämpää kuin rosteri. Oman DP:n kaks ekaa mutkaa on tehty noista. Loppupätkä meijeriputkea.
9000 CS 2.3t
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

LVI-liikkeistä saa haponkestävinä noita 3" mutkia. Tonhan pitäis olla vielä kestävämpää kuin rosteri. Oman DP:n kaks ekaa mutkaa on tehty noista. Loppupätkä meijeriputkea.
9000 CS 2.3t
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Saapas900 kirjoitti:Aikeissa on tehdä 3" Down-pipe. Muutama kysymys ja toivoisin jos jollain olisi tietoa. :)

Tarkoitus on koneistuttaa pakopesään tuleva laippa, olisi myös mahdollisuus käyttää RST-materiaalia. Mutta ne esim. Marteliuksen putkiosat on kai mustaa rautaa, vai onko saatavana valmiita putkimutkia ja suoraa 3": koossa ruostumattomana? Eli joudun teettämään sen laipan myös mustasta raudasta jos ei saa ruostumattomia putkiosia. (ei ole lähellä mitään putkipajaa, oon yrittäny ettiä ja kaikilla on vain mustia)

Saako mistään halvemmalla suomesta niitä haitariosia (se joustava osa) kuin marteliukselta? Siellä hintaa yli 60€. Onkos tämä "kudottu" jousto-osa sitten mustaa vai kirkasta?
Jousto osat löytyy halvemmalla BilHellistä

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Saapas900 kirjoitti:Aikeissa on tehdä 3" Down-pipe. Muutama kysymys ja toivoisin jos jollain olisi tietoa. :)

Tarkoitus on koneistuttaa pakopesään tuleva laippa, olisi myös mahdollisuus käyttää RST-materiaalia. Mutta ne esim. Marteliuksen putkiosat on kai mustaa rautaa, vai onko saatavana valmiita putkimutkia ja suoraa 3": koossa ruostumattomana? Eli joudun teettämään sen laipan myös mustasta raudasta jos ei saa ruostumattomia putkiosia. (ei ole lähellä mitään putkipajaa, oon yrittäny ettiä ja kaikilla on vain mustia)

Saako mistään halvemmalla suomesta niitä haitariosia (se joustava osa) kuin marteliukselta? Siellä hintaa yli 60€. Onkos tämä "kudottu" jousto-osa sitten mustaa vai kirkasta?
Juu... BilHellistä löytyy

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin