Mistä popit autoon?!

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
panu
"Tuplakaasari"
Viestit: 61
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 18:00

Viesti Kirjoittaja panu »

Minä olen hankkinut soittopelit perheen autoihin selkeästi nettikaupan kautta. Ranskassa kun tuntuu tuo hintataso olevan aivan eri luokkaa kuin täällä. Sitä paitsi itse olen vannonut Kenwoodin nimeen ja niitä kun ei Suomesta joka kaupasta saa..
Ainakin kannattaa verrata hintoja Pixmanian sivuilla. Maksutapana pankkisiirto on hidas mutta turvallinen.
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

panu kirjoitti:Minä olen hankkinut soittopelit perheen autoihin selkeästi nettikaupan kautta. Ranskassa kun tuntuu tuo hintataso olevan aivan eri luokkaa kuin täällä. Sitä paitsi itse olen vannonut Kenwoodin nimeen ja niitä kun ei Suomesta joka kaupasta saa..
Ainakin kannattaa verrata hintoja Pixmanian sivuilla. Maksutapana pankkisiirto on hidas mutta turvallinen.
Samma här, sama toimittaja, eri merkki, parissa päivässä Suomessa.
khi
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ke Maalis 24, 2004 16:48
Paikkakunta: Leppävesi

Viesti Kirjoittaja khi »

Samasta firmasta minäkin tilasin maanantaina... katotaan kauanko menee. Hinnat tuolla on kyllä kohdallaan.
#1966
9-5 Aero wagon Aut.
ex: 9000CSE jubilee 2.3T Aut.
ex: 9-3 2.0lpt
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Mahtaako kelläänn olla kokemusta tuolla myytävästä "Roadstar" merkkisesti MP3 soittimesta. Olen tohon kuuppaan ettiny halpaa perus soitinta ja tossa olisi vielä etupaneelissa USB ja SD-muistikortin paikat, joten niiltä saisi kätsysti myös soitettua noita MP3:sia :?:
http://www.pixmania.com/fi/fi/129001/ar ... smp-f.html
Hinta ei ole paha 97,- + toimituskulut.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vastaa Viestiin