Kun autoni oli Länsiautossa tsekattavana he epäilivät, että autossani kiinni ollut BSR/Speedpartsin steg 3 -boksi olisi ollut rikki ja täten aiheuttanut auton tukkoisuuden. Lisäksi he väittivät, että kun olivat vaihtaneet autooni BSR/SP:n boksin tilalle takaluukussa toistaiseksi "parempia aikoja odottelevan" Maptunin boksin, auto oli alkanut käyttäytymään normaalisti.
Kirjoitin tälle palstalle aikaisemmin, mitä Länsiauton kaverit olivat sanoneet minulle tuosta BSR/SP:n boksista, jolloin sain sähköpostitse huolestuneita kysymyksiä, että "olen tilannut Pro-Car Serviceltä SP:n steg X:n. Uskallanko ottaa sitä ollenkaan, jos heidän softansa aiheuttaa autooni vastaavanlaista tukkoisuutta?"
Päätin siis itse selvittää, johtuiko tukkoisuus softaboksista. Asensin eilen aamulla autooni "takaisin" SP:n softaboksin ja lähdin koeajolle. Tätä kirjoittaessani autossani on vieläkin kiinni sama boksi ja se on toiminut aivan mainiosti, eikä minkäänlaisia oireita ole ilmaantunut. Eli SP:n boksissa ja softassa ei ollut eikä ole mitään vikaa.
Eli ne jotka olivat tilaamassa tai tilanneet jo PCS:n kautta SP:n virityssetin, ei syytä huoleen

P.S. Ilmeisesti meikäläisenkin pitäisi vähän tutkia asioita ennen kuin alkaa kirjoitella tälle palstalle jonkun muun tahon "ongelmanratkaisun tuloksia", jotka eivät sitten osoittautuneetkaan oikeiksi