Mimmi kirjoitti:Tuota, tuota kertokaas tyhmälle, mitä hyötyä on poistaa se katti ja korvata se putkenpätkällä
Eiköhän se ola rahakysymys
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Köyhemmät laittaa suoran putken.. ja onhan siitä hyötyäkin.. Sehän on vaan SUORA putki... eli kaikki höyryt virtaa nätisti pois.. kun taas kateissa ja kisakateissa on turhaa krääsää sisällä mitkä panttaa meininkiä!
Mimmi kirjoitti:Mitenkähän tuo lambdasäätö toimii suoran putken kanssa
juu tota hommaa mää eilen kirjottelinkin jo... eli ainut mikä muakin vähän arvellutti et meneeks lambdan mittaukset sekasin??? kertokaa joku ketä tietää tarkemmin lambdan toiminnasta!
tetammi kirjoitti:Eikös sentään se lambda ole ennen kattia, joten moottorinohjauksella ei ole mitään tietoa onko kattia vai ei.
Juu, minustakin se on het siin downpipe: ssa?
Sillonhaa kat ei vaikuta mihinkään mitään
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
En usko, että mikään kunnon 3" race catti enää ahdistaa, mutta tosiaan turha vakiokattia on tuhota, eli taitaa suora putki kuitenkin kestää ja virrata paremmin. Mikään mikä lambdan takana on ei vaikuta lambdaan.
Ei pelkästään tähän keskusteluun, vaan yleisesti todettakoon:
Onnettomuus tilanteessa täytyy auton muutoksella olla syy-yhteys onnettomuuteen, ennenkuin vakuutusyhtiö voi ALENTAA korvausta, tai vaatia saadusta korjauksesta osan takaisin. Ei niin, että sinulla on tervatut takavalot -> joku tulee kolmiontakaa eteen -> menetätä korvauksia.
Rimuli kirjoitti:En usko, että mikään kunnon 3" race catti enää ahdistaa, mutta tosiaan turha vakiokattia on tuhota, eli taitaa suora putki kuitenkin kestää ja virrata paremmin. Mikään mikä lambdan takana on ei vaikuta lambdaan.
Ei pelkästään tähän keskusteluun, vaan yleisesti todettakoon:
Onnettomuus tilanteessa täytyy auton muutoksella olla syy-yhteys onnettomuuteen, ennenkuin vakuutusyhtiö voi ALENTAA korvausta, tai vaatia saadusta korjauksesta osan takaisin. Ei niin, että sinulla on tervatut takavalot -> joku tulee kolmiontakaa eteen -> menetätä korvauksia.
Jep
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
En nyt viitsinyt aloittaa uutta topiccii tästä mun kysmyksestä.
Mutta tietääkö kukaan viisaampi, miten noi amerikassa myytävät katit menisi katsastuksesta läpi? Esimerkiksi tuolta summtracingista saisi aika pirun halvalla noita katalysaattoreita, mutta kun ei oikein tiedä mitä suomen tielaki pitää niistä.
saabisti900 kirjoitti:En nyt viitsinyt aloittaa uutta topiccii tästä mun kysmyksestä.
Mutta tietääkö kukaan viisaampi, miten noi amerikassa myytävät katit menisi katsastuksesta läpi? Esimerkiksi tuolta summtracingista saisi aika pirun halvalla noita katalysaattoreita, mutta kun ei oikein tiedä mitä suomen tielaki pitää niistä.
JT:n settien mukana tulee lähes poikkeuksetta Catcon katti. Nämä ovat jenkkivalmisteita.
En usko että ongelmia tulee...
mikvil kirjoitti:Vai vie katin poisto muka teheo! Enpä ole ennen moista kuullut! Taitaa baasissas ollo perustavaa laatua oleva vika jos moinen tapahtuu.
En ainakaan huomannut missään vaiheessa että joku olisi maininnut katin poiston vievän tehoa??!