Muistaako kukaan tuollaista firmaa ja jos muistaa, niin mikäköhän sen nimi mahtaisi olla?
Ja miksikö kysyn? No siksi, että Sport Sedanin pelkääjän oveen tuli ilkeä palkeenkieli

Smartrepaireja on vähän siellä sun täällä. Yksi näyttäisi olevan myös Pitäjänmäellä ja toinen on Espoossa Suomenojalla vanhan katsastusaseman lähellä.jus kirjoitti:Tämä ei ole Tattarisuolla vaan Herttoniemessä:
http://www.smartrepair.fi/
Itse olen kuvitellut, että nimenomaan kuviointikin saataisiin samanlaiseksi. Ainakin yritysesitteet lupaavat tämän.Turbo Sensonic kirjoitti: mutta valitettavasti korjaaja ei pystynyt luomaan korjauskohtaan samanlaista "röpelökuviota" kuin alkuperäisessä pinnassa oli. Mutta maalauksen väri oli kyllä aivan sama kuin verhoilun alkuperäinen väri
No niin mäkin luulin, mutta ilmeisesti se ei sitten onnistunut. Se oli tietty pieni pettymys, kun esitteet lupasivat vaikka mitä ja tuloksena oli sitten sileä pintapevi kirjoitti:Itse olen kuvitellut, että nimenomaan kuviointikin saataisiin samanlaiseksi. Ainakin yritysesitteet lupaavat tämän.