koelaudan alla turbo säätä juttu?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
vapari
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 15:56
Paikkakunta: paimio

koelaudan alla turbo säätä juttu?

Viesti Kirjoittaja vapari »

kuulemma koelaudan alla on jonkinlainen millä saa turbon paineiden max rajaa nostettua niin että se ei rajota sitä? autona on 9000 88 2.0 t Di ja jos laittasi siihen vielä putkiston alusta asti niin eikö ahdotkin nousisi? mutta pitääkö pensan saada lisää näitten muutosten jälkeen? ja miten sitä ruuvia säädetään? ja auttaako jo pelkkä sekin? ja vielä kuullut jostain letkusta mihin joku porannut reikiä, mitä hyötyä haittoja?
Article
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Tuota noin, JOS nyt käsitin tekstisi oikein, mikä on aika epätodennäköistä, olet virittämässä 9000 turboa. Helpoiten tämä käy modaamalla APC-boksia, haulla selviää aiheesta lisää.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
vapari
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 15:56
Paikkakunta: paimio

Viesti Kirjoittaja vapari »

cc malli se mut ei kai sillä väliä
Article
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

vapari kirjoitti:cc malli se mut ei kai sillä väliä
Lukihäiriö iski: Di -> CD. :lol: Kyllähän ne melkein samalta näyttävät.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Johnny V4
"Viggen"
Viestit: 623
Liittynyt: To Loka 30, 2003 21:32
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Kojelaudan alla on ylipainekytkin, joka katkasee bensansyötön, jos ahdot nousee liian paljon, ettei kone tuhoudu. Sillä et saa ahtoja nostettua.

Helpoiten saat tehoa kun modaat apc-boksin täältä löytyvillä ohjeilla:
http://www.900aero.com/main/tech_main_apcmod.htm

...tai jos voit sijoittaa hieman rahaa niin täältä:
http://www.speedparts.se/
Produkter -> Uppgradering - Chiptrim -> Saab 9000 -> 2.0 -> DI & APC 88-89.

Speedpartsin tuotteita saa tilattua Suomesta käsin täältä:
http://www.pro-carservice.com/
#2277
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Johnny V4 kirjoitti:Kojelaudan alla on ylipainekytkin, joka katkasee bensansyötön, jos ahdot nousee liian paljon, ettei kone tuhoudu. Sillä et saa ahtoja nostettua.

Helpoiten saat tehoa kun modaat apc-boksin täältä löytyvillä ohjeilla:
http://www.900aero.com/main/tech_main_apcmod.htm

...tai jos voit sijoittaa hieman rahaa niin täältä:
http://www.speedparts.se/
Produkter -> Uppgradering - Chiptrim -> Saab 9000 -> 2.0 -> DI & APC 88-89.

Speedpartsin tuotteita saa tilattua Suomesta käsin täältä:
http://www.pro-carservice.com/
-Pystyykö muka di-tonnareiden DI/APC-boksiakin modaamaan samalla tavalla kuin noita vanhempiakin,oon luullu että lastun osto on ainoa vaihtoehto niihin..?
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Johnny V4
"Viggen"
Viestit: 623
Liittynyt: To Loka 30, 2003 21:32
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Eikös toi auto ole '88 Di & APC, eli DI ja APC purkit on erillään.
#2277
Vastaa Viestiin