KKK-24

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

KKK-24

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Oliko kellään kokemuksia tuon s60r:n ahtimen käytöstä saabeissa? Ruottissa taitavat asennella, jos 18T-7 mitsusta loppuu potku. Olisiko isokin projekti edessä, jos tollasen laittas? Hinta ei taida olla kauheen pahakaan, vai miten on?
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

http://www.pukema.com/kkk24.htm

Tuolta löytyy muutama kuva ahtimesta. Pakosarjaan tuleva putki on samanlainen pyöreä kuin noissa Mitsussa. Tuo yksilö näyttää olevan olevan Volvoon sopivalla vinolla pakopesällä. En ymmärrä kyllä miksi tuon lähdön pitää olla vino, S40:n Volvon konehuoneeseen vilaisseena kyllä siellä tilaa on (ko. autossa oli 18T #7).

Tuo K24 taitaa mennä suoraan tuon oman mitsun tilalle missä tuo vino #7:n pakopesä. Eli seuraavaan projektimoottoriin tuo ahdin niin dp kelpaa nykykunnossa :). Ja tuo ahdin taitaa oikeastikin olla ihan hyvä. Itsekin olin ostamassa tuota mutta silloin oli vielä liikaa hintaa köyhälle, 750e olisi irronnut.
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Jep, näyttäs kuvien perusteella olevan kutakuinkin samanlainen rojekti kuin Mitsun 18T-7:n kanssa. Toi vino pakopesä vähän ihmetyttää, joutuu vähän DP:tä rukkaamaan. No vähän lisähaasteita ettei tekeminen heti lopu kesken! Ja ahdistin esim. 2.3T tonnarissa T3-pakosarjalla voisi olla aika passeli teholuokassa +300HP ymmärtääkseni. Oisko jollain tarkempaa tuntemusta ko. ahdistimesta?
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Tuo "vois" olla kompromissi "diskoperunan" ja aeron ahtimen tilalle mun kumilankavetoiseen :lol:
9-3.1972
Vastaa Viestiin