Wisecon mäntiä 2.3 saatavana

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
saab900turbo
"Ruisku"
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

Wisecon mäntiä 2.3 saatavana

Viesti Kirjoittaja saab900turbo »

Nyt ketä kiinnostaa wisecon takomännat 2.3 9-5.seen tai 9000:seen. niin niitä on muutamalle nopeimmalle saatavana. Männän halkaisija on 91mm tai 92mm riippuen löytyykö 91mm männänrenkaita. jos ei niin 92!
Hinta on 700€ korvilla /sarja.
:arrow: http://www.prostreet.fi/viritysosat/moo ... iseco.html

Ottakaahan yhteyttä tuonne niin saattaa vielä olla saatavilla.
Sanoivat että keväällä on saatavilla H-profiili teräs kankia. Kestää sitten noita hevosia vähän eritahtiin....... :lol:
Jarru on vauhdin surma!
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Pakko kommentoida:
Onko Pro&Streetistä jotain tosiaan SAATAVANA?
Niin ja jos ei oo ni tilataan eiks niin?

...Ja parin vuoden päästä on vieläki tilauksessa. :wink:

Nimim. Tilasin Downpipen keväällä 2004
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
Zandmann
"Turbo"
Viestit: 203
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 08:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Wisecon mäntiä 2.3 saatavana

Viesti Kirjoittaja Zandmann »

saab900turbo kirjoitti:Nyt ketä kiinnostaa wisecon takomännat 2.3 9-5.seen tai 9000:seen. niin niitä on muutamalle nopeimmalle saatavana. Männän halkaisija on 91mm tai 92mm riippuen löytyykö 91mm männänrenkaita. jos ei niin 92!
Hinta on 700€ korvilla /sarja.
:arrow: http://www.prostreet.fi/viritysosat/moo ... iseco.html

Ottakaahan yhteyttä tuonne niin saattaa vielä olla saatavilla.
Sanoivat että keväällä on saatavilla H-profiili teräs kankia. Kestää sitten noita hevosia vähän eritahtiin....... :lol:
Kanget lienevät Carillon...

Ja noihin mäntiin, lienevät mittatilausmäntiä tai sitten sopivuus katseltu jostain toisesta vekottimesta. Wisecolta ei kuitenkaan saa suoraan Saabiin mäntiä. Ai mistä tiedän? Meilläkin on Wisecon maahantuonti... tosin pääosin prätkä- ja kelkkapuolelle ja nuo katalogit on tullut jokuseenkin kertaan selattua.

Noihin ProStreetin toimituksiin en sano mitään, omamme tiedän.

edit: Noita männänrenkaita sitten muuten saa juuri tasan mitä haluaa. Wisecon sivuille vain kummastelemaan mitä haluaa ja tilaus sisään.

Zand
Viimeksi muokannut Zandmann, Ma Marras 14, 2005 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 TiD '99
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

ne on sierroihin tarkotettu, mutta menee saappaaseenkin, jos en olisi löytänyt orkkis saban mäntiä, niin tommoset ois tullu.
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

saabracing kirjoitti:ne on sierroihin tarkotettu, mutta menee saappaaseenkin, jos en olisi löytänyt orkkis saban mäntiä, niin tommoset ois tullu.
Nämä eivät ole Sierra Cossuihin tarkoitettuja sillä ne ovat aivan liian korkeita vaan kyseessä on uusi Wiseco mittatilausmallimme Saab 2,3-16v turboon

BTW: Meille tulee tarvittaessa myös h-profiiliteräsveivejä Saab Turboon hinta sopiva 500,- srj ja sis ARP-pultit

-----------------------------------------------

Saab 2,0-16v Turboon voi soveltaa Ford Sierra Cossu turbo 91,6mm tai 92,0mm Wiseco takomäntiä, me olemme myyneet niitä paljon

Terv. T16 ProStreet:sta
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

sadisti kirjoitti:Pakko kommentoida:
Onko Pro&Streetistä jotain tosiaan SAATAVANA?
Niin ja jos ei oo ni tilataan eiks niin?

...Ja parin vuoden päästä on vieläki tilauksessa. :wink:

Nimim. Tilasin Downpipen keväällä 2004
hei!

jos sinulla on vieläkin sisällä tilaus jota ei ole peruuttanut
ja se on keväästä 2004 on sen täytynyt jäädä epähuomiossa väliin ;)
pahoittelumme!
lähetä siis tietoa siitä e-mail niin saadaan homma loppuun asti
saat toki alennuksen

terv. T16 / työaikana ProStreet:ssä
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Terve Pete,

toinen viesti tähän tilausaiheeseen liittyen menee jo tosi off-topiccina :oops: mutta:

Jos kuitenkin olisin vieläkin downpipen tarpeessa niin olisin varmaan aikoinaan soittanut enemmän kuin ne kolme kertaa sen perään.

Itseasiassa tämän viestiketjun aloittaja pelasti tilanteen jo silloin muutama vuosi sitten kauppaamalla erittäin hyvää omavalmiste dp:tä, iso kiitos saab900turbo. Jälkikäteen kun en ole kuullut tällä foorumilla muuta kuin haukkuja putkesta joka alunperin oli tilauksessa.

Toivottavasti toimituksenne ovat nopeutuneet (tai alkaneet) aiemmasta ja samalla paikallinen mainekin parantunut.

Terv. Juke
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

T16 kirjoitti:
saabracing kirjoitti:ne on sierroihin tarkotettu, mutta menee saappaaseenkin, jos en olisi löytänyt orkkis saban mäntiä, niin tommoset ois tullu.
Nämä eivät ole Sierra Cossuihin tarkoitettuja sillä ne ovat aivan liian korkeita vaan kyseessä on uusi Wiseco mittatilausmallimme Saab 2,3-16v turboon

BTW: Meille tulee tarvittaessa myös h-profiiliteräsveivejä Saab Turboon hinta sopiva 500,- srj ja sis ARP-pultit

-----------------------------------------------

Saab 2,0-16v Turboon voi soveltaa Ford Sierra Cossu turbo 91,6mm tai 92,0mm Wiseco takomäntiä, me olemme myyneet niitä paljon

Terv. T16 ProStreet:sta
Eikös männät ole samat noissa 2.0 ja 2.3 koneissa? Vain kanget ja kampi on erit. Eli lohkokin on sama?

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Juu lohko ja männät on samat, vaikka eri EPC tarjoaakin eri numeroita, ihan identtisiä ovat, mulla on koneessa 3kpl ng-turbosatkun uusia mäntiä ja yksi tontun, ei ollut edes punnittaessa eroa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

sadisti kirjoitti:Terve Pete,

toinen viesti tähän tilausaiheeseen liittyen menee jo tosi off-topiccina :oops: mutta:

Jos kuitenkin olisin vieläkin downpipen tarpeessa niin olisin varmaan aikoinaan soittanut enemmän kuin ne kolme kertaa sen perään.

Itseasiassa tämän viestiketjun aloittaja pelasti tilanteen jo silloin muutama vuosi sitten kauppaamalla erittäin hyvää omavalmiste dp:tä, iso kiitos saab900turbo. Jälkikäteen kun en ole kuullut tällä foorumilla muuta kuin haukkuja putkesta joka alunperin oli tilauksessa.

Toivottavasti toimituksenne ovat nopeutuneet (tai alkaneet) aiemmasta ja samalla paikallinen mainekin parantunut.

Terv. Juke
ahaa, ensimmäisestä viestistäsi jäi kuva että edelleen odotat tuotetta joten oli pakko kysyä että mikä juttu

----------------------

myymme paljon tavaraa monille asiakkaille ympäri Suomen ja jonkin verran Ruotsiin
95% toimituksista menee hyvin, 5% tökkii ja lähes aina tehtaasta tai toimittajasta riippuvista syistä
(esim. ei saada heiltä tietoa uusista toimitusajoista jos ne muuttuvat koska joka paikassa on minimimiehitys koska työvoima maksaa ja kun asia pitkittyy ei enää välttämättä muisteta kysyä toimittajalta koko ajan jonkun osan perään)

olisihan se kiva että 100% menisi hyvin joten tietenkin pyrimme siihen

mutta se siitä :)

-------------------

se mikä kiinnitti huomion oli että JT:n downpipe:sta olisit kuulunut vain huonoa palautetta

-mikä automalli ja moottori ?

-vai useampi malli ?

tämä on mielenkiintoista koska haluamme tietää millaisia tuotteet ovat

Terv. T16 / ProStreet
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

V-M kirjoitti:
T16 kirjoitti:
saabracing kirjoitti:ne on sierroihin tarkotettu, mutta menee saappaaseenkin, jos en olisi löytänyt orkkis saban mäntiä, niin tommoset ois tullu.
Nämä eivät ole Sierra Cossuihin tarkoitettuja sillä ne ovat aivan liian korkeita vaan kyseessä on uusi Wiseco mittatilausmallimme Saab 2,3-16v turboon

BTW: Meille tulee tarvittaessa myös h-profiiliteräsveivejä Saab Turboon hinta sopiva 500,- srj ja sis ARP-pultit

-----------------------------------------------

Saab 2,0-16v Turboon voi soveltaa Ford Sierra Cossu turbo 91,6mm tai 92,0mm Wiseco takomäntiä, me olemme myyneet niitä paljon

Terv. T16 ProStreet:sta
Eikös männät ole samat noissa 2.0 ja 2.3 koneissa? Vain kanget ja kampi on erit. Eli lohkokin on sama?

V-M

asiakkaan toimittama mallimäntä on matalampi

täytyy tutkia asiaa lisää, onko esim. kahdenkorkuisia mäntiä
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Onkos Aerossa matalampi mäntä, jotta puristukset saadaana vähän alemmaksi?

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
T16
"Turbo"
Viestit: 300
Liittynyt: La Kesä 14, 2003 21:32

Viesti Kirjoittaja T16 »

täytynee heivata JT pois valikoimista jos kannakkeet repeää kahden viikon kuluttua...

jos uuden down pipe:n hitsisaumat vuotaa ei sekään ole hyvä juttu

varsinkin kun tavoite on myydä vain laadukaita tuotteita

parin henkilön firman ei kannata myydä halpiskamaa senkään vuoksi koska ei ole aikaa pitää auki valitustiskiä (jollaisia on varaa pitää isoissa halpahalleissa...)

----------------------------------------------------------------

down pipe sopivuus on monimutkaisempi asia:

3" down pipe on tietenkin iso, kyllä se meidänkin autossa (9000) naputteli silloin tällöin pohjaan (apurunkoon) mutta en ollut vaihtanut vaihteiston alakiinnikettä joten en tiennyt oliko moottori edes kohdallaan

siis valmistajasta riippumatta sellaisen sopivuudesta voi olla jotain mieltä vain jos moottorin ja vaihteiston kumit ovat kunnossa ja putki huolella ajan kanssa asennettu

--------------------------------------------------------------

btw halpaosista:

menin halpaan vaikka tiedänkin että niin ei juuri koskaan kannata tehdä...

ostinpa kesällä halpis (n 30,-) starttiboosterin halpahallista pääkaupunkiseudulta kun autossa ilmeni starttiongelmia juuri ennen lomamatkaa Ruotsiin
klo oli jo 17.45 joten kunnollista starttiboosteria (n 150,-) ei enää saanut koska lomamatka alkoi jo klo 6 aamulla

no, yhtään autoa ei ko starttiboosterilla ole saatu niin lomamatkalla kuin sen jälkeenkään käyntiin...

no onneksi auto lähti aina tönäisemällä käyntiin ennen kuin ostettiin Ruotsissa tarvikeliikkeestä kotimaisiin hintoihin nähden ryöstöhintaan laturi ja vika korjaantui

no hukkaan meni nekin rahat kun ei oo ollut aikaa käydä PKS valittamassa halpahallin tiskillä
Viimeksi muokannut T16, Ke Marras 23, 2005 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

T16 kirjoitti:se mikä kiinnitti huomion oli että JT:n downpipe:sta olisit kuulunut vain huonoa palautetta

-mikä automalli ja moottori ?

-vai useampi malli ?

tämä on mielenkiintoista koska haluamme tietää millaisia tuotteet ovat

Terv. T16 / ProStreet
Mulla ei huonoja kokemuksia JT:n dp:stä auto on ng900 2.0, edes se mun dp:n vanhan mallinen jousto-osakaan ole aiheuttanut vielä ongelmia ja autolla ajettu yli 60tkm JT:n kanssa. Noita on ilmeisesti vaihdettu takuuseen. Hitsitkin on mielestäni ihan siistit. Ainut ongelma ollut se että laipasta oli pudonnut yks pinnapultti, liekö ominaisuus löystyä tärinän vaikutuksesta vai vaan löysä kiinnitys alunperin. Putken irroitusta varten tein yhdestä lenkkiavaimesta tätä varten oman työkalun; toinen ylemmistä muttereista tuppaa olemaan aika ahtaasti ruuvattavissa putkea asennettaessa/irroitettaessa tavallisella lenkkiavaimella.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin