terve!
kertokaas joku hyvä ja edullinen paikka saksasta mistä saa suomeen asti tilattua vanteita myös yksityiset ihmiset???
vois keväällä ostaa uutta lookkia autoon...
saksasta vanteita
Nyt täytyy sanoa että oon varmaan tosi tampio, mutta "ebay" ei tarjonnu mulle (eikä varmaan alkup. kysyjällekään) laatuvanteita (OZ, BBS, Azev, TSW, Speedline yms. yms.) puoli-ilmaiseksi (ts. ERITTÄIN paljon halvemmalla kuin kotim. riistoväh.myyjät), joten, mitäköhän tarkoitit?
Mikko #2668
VW Passat 1.8 T -04
Seat Cordoba 1.6 se -99
aiemmin Saab 90, 900, 9000 (viimeisenä 9k JBR-8**)
VW Passat 1.8 T -04
Seat Cordoba 1.6 se -99
aiemmin Saab 90, 900, 9000 (viimeisenä 9k JBR-8**)
ei ollu juu hyvä paikka...Jerkku kirjoitti:Nyt täytyy sanoa että oon varmaan tosi tampio, mutta "ebay" ei tarjonnu mulle (eikä varmaan alkup. kysyjällekään) laatuvanteita (OZ, BBS, Azev, TSW, Speedline yms. yms.) puoli-ilmaiseksi (ts. ERITTÄIN paljon halvemmalla kuin kotim. riistoväh.myyjät), joten, mitäköhän tarkoitit?
Tuon luulisi olevan halvin paikka, saksalaisia yksityisiä & yrityksiä huutokauppaamassa vanteitaan. Tuskinpa saksalainenkaan vanneputiikki 28" Saappiin sopivia kromivanteita peltivanteiden hinnalla myy.Jerkku kirjoitti: "ebay" ei tarjonnu mulle (eikä varmaan alkup. kysyjällekään) laatuvanteita (OZ, BBS, Azev, TSW, Speedline yms. yms.) puoli-ilmaiseksi (ts. ERITTÄIN paljon halvemmalla kuin kotim. riistoväh.myyjät)
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti