DI/APC vs. APC, mites se nyt oli?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

DI/APC vs. APC, mites se nyt oli?

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Kertokaahan nyt viisaammat vielä kerran että voiko og-satkuun mallia t8, jossa on pelkkä apc, laittaa tonnarin di/apc-boksin? Ja jos voi niin ei silti taida mennä heittämällä paikoilleen vai?

Toinen kysymys on että mahtaako joku tietää hintaluokkaa tonnarin punaiselle di/apc-purkille?

Terv. Juke
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei mene millään lailla heittämällä, DI/APC on digitaalinen kapistus, APC taas analoginen. Anturit on ensinnäkin erilaiset, jos DI/APC-boksi on 91-93 mallinen voit unohtaa koko ajatuksen koska se vaatii samaa paria olevan ruiskuboksin tietojenkeruuseen. Vanhemmalla voisi periaatteessa vaihtaa vanhan paineanturin MAP-anturiin. Ongelmaksi vaan tulee sitten kierroslukutieto, koska DI/APC:lla se tulee suoraan DI:ltä jota tietenkään t8:ssasi ei voi edes olla käytössä. Myös magneettiventtiili on erilainen.

Käytännössä siis ei onnistu eikä ole mitään järkeä yrittää saada toimimaan. T16 olisi toinen juttu jos laittaisit samalla DI:n toimintaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin