Nojoo! kieltämättä huomattavasti helpompi vaihtoehtoTurbo Sensonic kirjoitti:Mulla on ollut autossa steg 3 -boksi kesät-talvet. No problem![]()
Jos alkaa hirvittää talviliikenteessä, niin sitten vaan magneettiventtiilin sähköpiuha irti ja auto on 150 hv:n "matalapaineturbo".
Uskaltaako alkuperäisestä boksista luopua?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Hehe
Kikkoja löytyy..Mutta näköjään sitä siis pärjää ihan hyvin Steg3:sella talvellakin..Mutta oon vähä samoilla linjoilla NG900T:n kanssa että tunne kun saa kesänakit alle ja vielä vaihtaa orkkisboxin viriversioon niin voi olla ettei ihan heti hymy hyydy..Eikä paljon muualla taida viihtyä kuin ratin takana..
No toivonmukaan saan itsekin kokea sen jo tänä kesänä jos sais uuden pelin alle =)
No toivonmukaan saan itsekin kokea sen jo tänä kesänä jos sais uuden pelin alle =)
Jees. Kesärenkaat kun saa talven jäljiltä alle niin on vähän sellanen viilis että tulee vähintään 10 pollee lisää.pade900 kirjoitti:Hehe![]()
Kikkoja löytyy..Mutta näköjään sitä siis pärjää ihan hyvin Steg3:sella talvellakin..Mutta oon vähä samoilla linjoilla NG900T:n kanssa että tunne kun saa kesänakit alle ja vielä vaihtaa orkkisboxin viriversioon niin voi olla ettei ihan heti hymy hyydy..Eikä paljon muualla taida viihtyä kuin ratin takana..
No toivonmukaan saan itsekin kokea sen jo tänä kesänä jos sais uuden pelin alle =)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7322
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, ehkä Trionic 7:ssa, mutta ei Trionic 5:ssa. Trionic 5:lla voi ajella vaikka kuinka kauan niin, ettei magneettiventtiilin piuha ole kiinni. Tällöin auto antaa ~0.4-0.45 barin peruspaineen Saabin oman ahtopainemittarin viisarin mennessä hieman keltaisen alueen keskikohdan "paremmalle" puolelle.Magneettiventtiilin piuhan irroitus sytyttää check engine varoituksen toisen käynnistyskerran jälkeen.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007