.

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1669
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

...
Viimeksi muokannut 9000cst, Ti Heinä 03, 2007 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1669
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

...
Viimeksi muokannut 9000cst, Ti Heinä 03, 2007 18:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50

Viesti Kirjoittaja saapasi »

Todella hyvää infoa. Olen ensi kesäksi tilaamassa samaa lastua tomaatti CSE 2,3T:hen ja en ole ihan täysin luottamuksin liikenteessä ollut. Nyt reippain mielin tilaus keväällä sisään. Kuvia joo jos olisit vielä saanut, niin olis ollu bueno, mutta hyvä kun mainitsit nuo johtojärjestykset.
Make5
"Aero"
Viestit: 314
Liittynyt: To Kesä 02, 2005 19:50
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Make5 »

Itselläkin Maptunin stage1 asennettuna jo kuukauden päivät ja pitäisi tuo ahtopainemittari käydä PCS:llä laitattamassa A-pilariin kun pelottaa että paineet nousisivat liian korkealle (voi olla aivan turha pelko mutta kun tuntuu välillä että kulkee niin.. :lol: Mullakin automaatti ja todella tyytyväinen siihen että maptunilla duunataan lastut myös tuota vaihteistoa ajatellen eli saapasi ei muuta kuin tilaus sisään.. Jos kesäksi meinasit niin suosittelisin laittamaan tilauksen jo helmi-maaliskuussa, Ruotsin päässä on todella kovaa kiirettä ollut joten voi kestää pari kuukautta satsin saapumisessa (kuten mulla).
Ja koko lopullinen projekti mulla oli (alkuperäisen koneen lahottua) 20tkm ajettu 2.3 kone + mitsun td04 + aero steg1+mankuvena+letkut+bypass.
Erot alkup. 2.3+garrett t25 (170hp) -> 2.3+mitsu td04 selkeä -> 2.3+mitsu td04 + mankuvena + lastu _iso_ :lol:
#2633
Tomaatti9000
Vastaa Viestiin