Mitsu 18T tietoa?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 09:25
- Paikkakunta: Kokkola
-
- "Kaasari"
- Viestit: 16
- Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 09:25
- Paikkakunta: Kokkola
Kattokaas toi jos kiinnostaa 18T suoralla #7 pakopesällä.
http://volvolandia.com/markkina/index.p ... adid=19992
http://volvolandia.com/markkina/index.p ... adid=19992
Sopiiko tuo suoraan bolt-on pikkuveljensä(TD04-15T) tilalle
Onko mitään hyötyä vaihtaa jos tarkoituksena on ottaa n. 300hv irti 9-5:n 2.3 lpt koneesta mihin on vaihdettu B234:n sisuskalut ja kansi hieman parannettu, sekä 3" putki Race-Catilla ja paremmalla cuulerilla. Softa tulee sitten romujen mukaan Tosiaan tarkotus pysyä noin 300hv lukemissa kuitenkin konetta rikkomatta
Tai mikä muu Bolt-on vakio pakosarjaan sopiva olisi moiseen käyttöön sopiva Imuputkistolla ja DB:llä ei väliä koska on muutenkin tarkoitus itse tehdä nuo hieman järeemmästä tavarasta
Onko mitään hyötyä vaihtaa jos tarkoituksena on ottaa n. 300hv irti 9-5:n 2.3 lpt koneesta mihin on vaihdettu B234:n sisuskalut ja kansi hieman parannettu, sekä 3" putki Race-Catilla ja paremmalla cuulerilla. Softa tulee sitten romujen mukaan Tosiaan tarkotus pysyä noin 300hv lukemissa kuitenkin konetta rikkomatta
Tai mikä muu Bolt-on vakio pakosarjaan sopiva olisi moiseen käyttöön sopiva Imuputkistolla ja DB:llä ei väliä koska on muutenkin tarkoitus itse tehdä nuo hieman järeemmästä tavarasta
Viimeksi muokannut Frostgrey, Ti Tammi 10, 2006 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Ei sovi bolt-on, #7 pakopesä on T3 yhteensopivalla laipalla, ng900/9-3/9-5 on T25 laippa johon sopii suoraan #6 ja #5 pesät.
Kyllä tuosta hyötyä on, 300hv irtoaa suhtkoht kivuttomasti toisinkuin tuolla alamittaisella 15T#5 hyrrällä.
Kyllä tuosta hyötyä on, 300hv irtoaa suhtkoht kivuttomasti toisinkuin tuolla alamittaisella 15T#5 hyrrällä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
esim.
http://www.turboservice.se/
http://www.gikturbo.se/productDetails.asp?id=1277
Olen kyllä mukana jos noita tohon hintaan uusia saa
Nuo voi kyllä olla korjatun turbon hintoja, kun oma rikkinäinen palautetaan
http://www.turboservice.se/
http://www.gikturbo.se/productDetails.asp?id=1277
Olen kyllä mukana jos noita tohon hintaan uusia saa
Nuo voi kyllä olla korjatun turbon hintoja, kun oma rikkinäinen palautetaan
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Juu eihän siinä muuta ongelmaa ole kuin että ruottalaiset ei tuumaa enää noita #6 pakopuolia saada liikkeistä.
Kaikki turbopajat kuulemma tarjoavat ei oota.
Omassa on saabin 15t kompurakotelo jossa on eri kiinnitys hukkiksen kellolle kuin volvon kompurapuolissa.
Mutta voi sitä volvon kompurapuolta käyttää vaatii sitte jonku raneratkaisun se actuaattorin kiinnitys.
Kaikki turbopajat kuulemma tarjoavat ei oota.
Omassa on saabin 15t kompurakotelo jossa on eri kiinnitys hukkiksen kellolle kuin volvon kompurapuolissa.
Mutta voi sitä volvon kompurapuolta käyttää vaatii sitte jonku raneratkaisun se actuaattorin kiinnitys.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI